• Hee!

    Ik had dus een vraag, wie weet een goed style icoon? Ik ga namelijk dinsdag naar de stad en ik wil graag leuke nieuwe kleren. Dus, zouden jullie iemand weten die een goed, leuk, style icoon is? Het liefst niet emo of gothic. Ik heb niets tegen hun hoor. En weten jullie dan ook nog naar welke winkels je het best kan gaan? Alvast bedankt!

    xxx Lisa


    Life's what you make it, so let's make it rock!

    Maybe Boho? (:


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Eh I dunno.
    Wat voor stijl vind je leuk dan?


    No growth of the heart is ever a waste

    o haha ik vind de emo stijl awesome,
    ik weet niet echt,
    je eigen stijl is altijd beter


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    Ivan schreef:
    Eh I dunno.
    Wat voor stijl vind je leuk dan?


    Dat is dus het probleem, ik heb niet echt een eigen stijl. Gewoon casual en stoer zeg maar. Alleen, ik wil een soort stijl icoon maar ik weet niet welke.


    Life's what you make it, so let's make it rock!

    Ik koop iets gewoon als ik het leuk vind, daar heb ik geen stijl icoon voor nodig...


    you are the smell before rain | you are the blood in my veins

    Ik draag wat ik leuk vind. Maar ik blader vooral bladen door voor inspiratie. Zoals, Elle, Glamour, Stars & Vogue.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Audrey Kitching? Ik denk dat als je gewoon rondkijkt je van zelf wel iets ziet waarvan je denkt: he, dat is leuk!

    Waarom wil je op iemand lijken? Ga op je eigen gevoel af, koop wat jij mooi vind en waar jij je lekkerin voelt. Kleren van style iconen zijn toch nooit exact in de winkels te vinden, of je moet er een paar duizend euro voor willen uitgeven (':
    Lauren Conrad misschien?


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Ellie Goulding!
    Die heeft leuke stijl. (:


    We'll never be as young as we are tonight

    Mindfuck schreef:
    Ellie Goulding!
    Die heeft leuke stijl. (:

    *google't*
    jaa wauw she's pretty. <3
    Ik vind Diane Kruger er altijd leuk uitzien, net zoals Alexa Chung & Vanessa Hudgens. Uhm mijn stijl is een beetje boho/hippie, met heel veel lichtblauw, pastel, wit en soms een beetje grijs, hoofdbandjes, kant, gescheurde & gebleekte broeken, franjes en suede. Ohja, en ik ben dol op leren jasjes. Bij de Bershka & Zara koop ik altijd de leukste dingen.


    It's time to be happy again.

    Coolcat? Het is een fantastische winkel :Y)


    Je mpp moeder swaa

    Prosecco schreef:
    (...)
    *google't*
    jaa wauw she's pretty. <3
    Ik vind Diane Kruger er altijd leuk uitzien, net zoals Alexa Chung & Vanessa Hudgens. Uhm mijn stijl is een beetje boho/hippie, met heel veel lichtblauw, pastel, wit en soms een beetje grijs, hoofdbandjes, kant, gescheurde & gebleekte broeken, franjes en suede. Ohja, en ik ben dol op leren jasjes. Bij de Bershka & Zara koop ik altijd de leukste dingen.


    Bedankt voor je tip. :)
    Van jullie allemaal trouwens. <3


    Life's what you make it, so let's make it rock!

    geen ideee?


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Euphoria schreef:
    Waarom wil je op iemand lijken? Ga op je eigen gevoel af, koop wat jij mooi vind en waar jij je lekkerin voelt. Kleren van style iconen zijn toch nooit exact in de winkels te vinden, of je moet er een paar duizend euro voor willen uitgeven (':


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Wees je eigen stijl icoon! : D


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.