• heey iedereen ik heb een idee xD
    Zullen we een keer een meeting in de efteling ofzow houden??
    Leuk of niet??
    (doeg)

    Zeker leuk, alleen binnekomen is al een klap in je portemonnee xD [/kijkt gierig]


    Candycorekid.

    Zeker leuk, alleen binnekomen is al een klap in je portemonnee xD [/kijkt gierig]

    lol miss krijgen we groeps korting ofzow??:)

    Lijkt me héél leuk, maar voorlopig kan ik me dat niet veroorloven ;( Moet sparen voor een laptop..


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik mag nog niet alleen naar de Efteling. (:


    Can I crash into your life?

    Dat is meer dan honderdvijftig kilometer van me vandaan. ^^


    Can I crash into your life?

    Dat is meer dan honderdvijftig kilometer van me vandaan. ^^

    Same here. Ook staat mijn portemonnee het niet toe omdat ik gewoon naar te veel festivals wil >.<'


    No growth of the heart is ever a waste

    Efteling = duur

    Is duur, is ver, lijkt me niet leuk aangezien ik niemand ken hier x'd


    -

    voor mij is t niet ver..
    maar toch best duur..
    en wil eerst wat meer mensjes hier leren kennen!
    iemand intresse in meeting zomaar in den bosch? =D


    Why do people say

    voor mij is t niet ver..
    maar toch best duur..
    en wil eerst wat meer mensjes hier leren kennen!
    iemand intresse in meeting zomaar in den bosch? =D

    kwil best kome hoor^_^ heb togh saai leve xD

    Ik ben niet rijk, anders had ik wel een scooter gekregen toen ik 16 werd. Dus, no it's not gonna work.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Alsof iedereen daar geld voorheeft + als je in het noorden woont ben je 2 uur onderweg

    Als je het goed plant, en er komen genoeg mensen, kan zoiets heel leuk worden. Ik bedoel. Iedereen zijkt hier om geld enzo. NOU DAN KOOP JE VOOR EEN KEER NIET DIE NIEUWE SKINNY. jeezz ¬¬. hoe meer mensen. hoe meer groepskorting. maarja. je moet ook denken aan de datum. dat het in IEDEREEN ze vakantie valt...


    The economy is suffering, let it DIE!

    Als je het goed plant, en er komen genoeg mensen, kan zoiets heel leuk worden. Ik bedoel. Iedereen zijkt hier om geld enzo. NOU DAN KOOP JE VOOR EEN KEER NIET DIE NIEUWE SKINNY. jeezz ¬¬. hoe meer mensen. hoe meer groepskorting. maarja. je moet ook denken aan de datum. dat het in IEDEREEN ze vakantie valt...
    Wat is er mis mee als je ergens voor wilt sparen ofzo? En voor sommigen is het echt te duur

    mensen het was alleen maar een sugestie, wnt op een andere site hadden ze namlijk ook wel eens vaker een meeting in de efteling vandaar ^_^