• Amazing!!! ;DDD
    Ik ben net een uurtje thuis en kan totaal niet slapen dus dacht ik ik open nu maar een topic xD
    Serieus het was zo leuk! Er was een huge chocoladefontein ding, heel veel cupcakes, je kon je hand laten lezen, massage krijgen, optredens van Ape Not Mice, Hind en Valerius <3 en gratis drank!!!

    Er liepen heel veel beroemde mensen rond vooral veel acteurs en actrices maar dat boeide me niet want ik had het veel te druk met Valerius (A)
    We hebben de hele avond zowat met hun rondgehangen omdat ze dat cool vonden en dan niet als fan en artiest maar echt gewoon als vrienden en het was zo grappig! x'D
    Ik kan totaal niet tegen champagne, bier etc terwijl ik wel enorm goed tegen mixdrankjes, sterke drank etc kan en laat ik nou net vanavond dat allemaal hebben gehad, toen gingen we kijken wie er nog recht kon lopen en ik zo heel eigenwijs ik kan dat wel!
    Na 2 stappen viel ik gewoon om x'D En Kay en Xander gingen helemaal vertellen en laten zien waar ze wonen en Aan het einde zat ik met Jesse te praten en toen zei die dat die er morgen weer vroeg uit moest en teveel had gedronken en toen floepte ik eruit: ooooh je bent niet de enige! :') toen moest die lachen en zei: aaaawh dan denken we morgen aan elkaar als we een enorme kater hebben! x'D en toen ging die me ondertussen helemaal knuffelen (:

    En ja er zijn nog veeeul meer dingen gebeurd onder andere dingen tussen mij en m'n crush maar nee dat zet ik hier niet neer i think (:

    Foto's:
    Kay en ik
    &
    Jesse en ik
    (A)

    Dus hoe was jullie donderdagavond? ^^

    [ bericht aangepast op 8 okt 2010 - 23:34 ]


    dream, dare, fly!

    Mijn donderdagavond was saai.


    -

    wauw als ik het lees denk ik dat je hyper was xD. zeker door de chocofontijn:9~


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Awesome! Zoiets wil ik ook winnen ö
    Mijn donderdagavond was een uur dansen, douchen en dan halfdood in mijn bed ploffen.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    cutegirl13 schreef:
    wauw als ik het lees denk ik dat je hyper was xD. zeker door de chocofontijn:9~


    Haha om eerlijk te zijn heb ik niks van de chocofontijn gehad (:
    Eerder hyper om bepaalde dingen die er gebeurt zijn (A)


    dream, dare, fly!

    Waarmee had je dat gewonnen dan? ;o

    [ bericht aangepast op 8 okt 2010 - 21:49 ]


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    OHMYJESSE schreef:
    Waarmee had je dat gewonnen dan? ;o


    Via hun site kon je je opgeven voor hun nieuwsbrief en onder diegene die zich hebben opgegeven hebben ze kaartjes verloot (:


    dream, dare, fly!

    Ergens ben ik jaloers.


    We'll never be as young as we are tonight

    Sounds awesome. :3
    Mijn donderdagavond zooooooog. Serieus, ik was half doof. (echt!) -.-' Was dus slecht gezind enzo...


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    En ik wil weten wat jij nog gedaan heb.

    Lol.


    We'll never be as young as we are tonight

    Tof om te horen dat je het zo ontzettend leuk hebt gehad!! <3


    Wie du mir, so ich dir.

    K had interview met Go back to the zooooo! :Y)


    ~ You're original, cannot be replaced ~

    SasXStar schreef:
    K had interview met Go back to the zooooo! :Y)


    Ook vet! Was het leuk? =D


    dream, dare, fly!

    Mindfuck schreef:
    En ik wil weten wat jij nog gedaan heb.

    Lol.


    Haha lijkt me geen slim idee om hier uitgebreid neer te zetten -geen zin in gezeik van mensen die het mss toevallig lezen (niet van Q)-
    Anywayz denk aan iets te veel drank en je crush die er is, je normaal altijd dichtklapt bij hem maar dit keer juist eehmm iets gebeurd wat je stiekem al heel lang wilt maar nooit het lef hebt gehad? *ik kan nie goed omschrijven haha x'D*


    dream, dare, fly!

    Foto's:
    Kay en ik
    &
    Jesse en ik
    (A)


    dream, dare, fly!

    Nambiar schreef:
    (...)

    Haha lijkt me geen slim idee om hier uitgebreid neer te zetten -geen zin in gezeik van mensen die het mss toevallig lezen (niet van Q)-
    Anywayz denk aan iets te veel drank en je crush die er is, je normaal altijd dichtklapt bij hem maar dit keer juist eehmm iets gebeurd wat je stiekem al heel lang wilt maar nooit het lef hebt gehad? *ik kan nie goed omschrijven haha x'D*

    biep

    [ bericht aangepast op 8 okt 2010 - 23:44 ]


    We'll never be as young as we are tonight