Nein man, ich will noch nicht gehen.
De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.
Als je vrijgezel was zou je het vast wel eerder doen dan als je Jeroen hebt. Maar aangezien je toch iemand hebt nu is het ook niet nodig :'D
-
Aan de ene kant wil ik eigenlijk wel een nieuwe username, maar aan de andere kant ook weer niet :'D
Ja dan wel eerder, maar niet snel. Ik heb het hiervoor ook nooit gedaan x'D Maar ik heb geen idee hoe ik zou zijn zonder jeroen op dit moment :o
Genius schreef: Aan de ene kant wil ik eigenlijk wel een nieuwe username, maar aan de andere kant ook weer niet :'D
Vast een hopeloos geval Vertel eens hoe je eerste zoen met Jeroen ging
Hobbelpaard schreef: (...) waarom niet? Het is toch maar voor een maandje en niemand kan je naam inpikken
Genius schreef: (...) Maand is lang
Hobbelpaard schreef: (...) Ja oké, welke had je dan in gedachte? :o
Genius schreef: (...) Geen haha x'D Ik wil wel iets orgineels, zoals jij ook altijd hebt
Hobbelpaard schreef: (...) Uhu, maar das wel kei moeilijk te bedenken Ik zit ook nog steeds te breinbreken over een nieuwe :'D
Genius schreef: (...) Hihi wanneer mag je hem veranderen? (:
Hobbelpaard schreef: (...) Weet ik niet, maar denk wel binnenkort 8D Ik ga eventjes kijken.
23 oktober pas joh. Djeez :'D Ja, we moeten eens een originele gaan bedenken samen. Moet ie engels zijn? :o
Ik wil wel eens een nederlandse
Een serieuze of een domme zoals de mijne?