• Ik heb net te horen gekregen wie ik dit jaar als klassentitularis heb.
    Blijkt dat het mijn wiskundeleerkracht van afgelopen jaar is.
    En als er nu eens 1 leerkracht was waar ik de pest aan had, was hij het wel. En om de taart nog completer te maken kom ik ook nog eens in een andere klas terecht met allemaal stomme mensen die ik al deels van vroeger kenden en die totaal geen vrienden van me waren.
    Wat is het leven toch rot. :S
    Ik zie er echt tegen op om morgen weer naar school te gaan...


    Magic is in all of us and in everyone who believes they can make beautiful things happen. ♥

    ikmoet morgen naar school, al mijn vienden zijn naar een andere richting en ik blijf alleen achter, succes!!


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Ik vind het meevallen, school.


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Boredom schreef:
    Ik vind het meevallen, school.

    Ik haat met je mee. Het is echt freaking vermoeiend. Ik word echt dood gegooit op school met allemaal SE'S, die we ergens in oktober moeten maken. Vmbo-TL examen jaar zuigt. o,o.


    Alleen maar tranen van geluk

    Grey schreef:
    Ik haat met je mee. Het is echt freaking vermoeiend. Ik word echt dood gegooit op school met allemaal SE'S, die we ergens in oktober moeten maken. Vmbo-TL examen jaar zuigt. o,o.


    Hmm, ik snap niets van de Nederlandse richtingen etc...
    Maar toch, ik begrijp je. School is vermoeiend zeker naarmate je hoger komt.


    Magic is in all of us and in everyone who believes they can make beautiful things happen. ♥