• Ik had al eerder een topic gemaakt over dat ik een nieuwe klasgenoot heb. Nou, ze is strontvervelend. Ze slijmt bij de leraren doet dan alsof ze slim is (Ze is naar onze school gekomen omdat ze op die van haar eigenlijk moest blijven zitten) dus zo slim is ze helemaal niet.
    Vandaag kwam ze pas om 10 uur op school, terwijl we altijd om half 9 beginnen. Want ze dacht dat we om 10 moesten beginnen. Nou, de lessen beginnen om half 9 en duren tot 10 over 10, en dan is het een kwartier pauze, ik weet niet hoe ze erbij komt. Ze vraagt steeds aan mij wanneer en waar we de volgende les hebben, terwijl 2 meter verderop een rooster hangt en dat heb ik ook verteld.
    Vandaag moesten we bereiden (Ik doe een opleiding tot apothekers-assistente) en ik had alles klaargezet. Had ze hetzelfde genomen als ik, heb ik de goede balans aangezet en de spullen ernaast. Pakt ze gewoon mijn potje, mijn afweegbakje en gaat ze afwegen O.O Nouja. Ik zei ook dat ze het wel even kon vragen. Later had ik een papiertje klaargelegd, legt ze haar vieze spullen erop. Nou, daar pak ik het niet voor hoor.
    Ze deed ook steeds leuk met een tweedejaars (wij zijn derde) en toen ze weg was zei ze iets als: 'Ik vind haar wel heel lief hoor, maar ze is echt raar!' Muh, ze is zelf echt heel raar.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Haha, mijn droom is het niet, ik vind het vervelend werk.
    Ja, dat heb ik ook gezegd.

    We halen altijd Turkse pizza in de pauze. We stonden daar, gaat ze zeggen 'Bah, hij heeft gele nagels.' en dat soort dingen. Terwijl mijn andere klasgenoot er niet tegenkan. En dat zei ik dus tegen haar. Toen we buiten liepen begon ze er weer over, dus ik zei dat het niet aardig was om dat te doen. Vandaag deed ze het dus weer! Dat vind ik gemeen.

    Zeg dan gewoon dat het gemeen is, als ze het niet wilt begrijpen als je het vriendelijk zegt, dan moet je het wel zo zeggen, lokt ze ergens zelf uit, toch?


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Marshmellow schreef:
    (...)
    Zeg dan gewoon dat het gemeen is, als ze het niet wilt begrijpen als je het vriendelijk zegt, dan moet je het wel zo zeggen, lokt ze ergens zelf uit, toch?


    Dat heb ik ook gedaan. Dom mens.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Dat heb ik ook gedaan. Dom mens.

    o.O
    Sla erop! -niet doen :'D-


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Slime schreef:
    Lol! Zo snel mogelijk dumpen die handel (cat)


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Slime schreef:
    Lol! Zo snel mogelijk dumpen die handel (cat)


    Everything is worse without music.

    wat een irri mens x'D


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Verstop je! (cat)

    [ bericht aangepast op 8 okt 2010 - 1:14 ]


    Get back motherfuckerz'

    Appreciating schreef:
    Jeez. Wat een irritant kind.

    Slime schreef:
    Lol! Zo snel mogelijk dumpen die handel (cat)


    You can't fly unless you let yourself fall.