• Ik had net weer van die: 'Lees mijn story' 'Geef t verhaal van mijn vriednin kudo' dingen ongevraagt. Stiekem vind ik ze laag en dom. Nouja vooral die geef kudo dingen zijn dom!

    Nu gaat iedereen wel kudo geven enzo, maar het is toch niet oprecht? Wat heb je er aan? Je weet zelf dat die mensen jou verhaal dan alsnog niet echt leuk vinden.

    En nee, ik heb het niet bij de mods gemeld ben ik ook niet van plan. Ik ga ook niet vertellen wie het was. Van mijn part kijk je op mijn profiel maar ik heb de berichten verwijdert.
    Maar ik wil gewoon even zeggen dat dit laag is. Dus de mensen die het elf doen weten dat ik hun bedoel. En doe het aub zelf niet van die 'geef kudo' dingen versturen want je hebt er niks aan.

    Oke als je het vraagt aan mensen die jou verhaal leuk vinden. Oke dan is het teminste nog oprecht. Maar zomaar vragen van geef kudo of iedereen vol spammen met lees mijn story en dan een beetje zielig aan doen? Nee dat spel speel ik niet mee!

    Dit wou ik gewoon ff kwijt. Om het nuttig te houden:
    Wat vinden jullie van die mensen die iedereen onder spammen met: 'Gweef kudo aan mijn vriendin' -Die vriendin zijn ze meestal zelf op n ander account- en 'Lees altjeblieft mijn story wil je het niet doen vind ik het ook goed hoor(flower)'

    Xx

    Is precies hetzelfde op hyves.
    r+r = back?:$

    Haha, ik vind het echt bullshit.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Toen ik hier net was, was dat vervelend. Je hele GB vol met die berichten. Maar nu heb ik er nagenoeg geen last van.


    No growth of the heart is ever a waste

    Jep. Daar irriteer ik me erg aan. Maar ik geef wél kudo's als ik het verhaal goed/leuk vind, ookal staat dat erbij...


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Ivan schreef:
    Toen ik hier net was, was dat vervelend. Je hele GB vol met die berichten. Maar nu heb ik er nagenoeg geen last van.


    the world is filled with people that we dont understand

    "Nu gaat iedereen wel kudo geven enzo, maar het is toch niet oprecht? Wat heb je er aan? Je weet zelf dat die mensen jou verhaal dan alsnog niet echt leuk vinden."
    Dat vind ik zó waar!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    worden jullie allemaal vol gespamt? ik wil ook iemand die mij vol spamt. Heeft er niemand ambitie?(nerd)
    x


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    daar heb jij een heel goed punt...


    #WWED - What Would Emma Do?

    Springfield schreef:
    "Nu gaat iedereen wel kudo geven enzo, maar het is toch niet oprecht? Wat heb je er aan? Je weet zelf dat die mensen jou verhaal dan alsnog niet echt leuk vinden."
    Dat vind ik zó waar!

    Ik ben gewoon diep (krul)

    Ik geef alleen een kudo als ik het ook echt een goed verhaal vind.
    Daarom krijg ik meestal bij een verhaal de melding dat ik al een kudo gegeven heb...

    Maar good for you! Ik vind het zelf ook echt zwaar irritant...


    Fat chance.

    Ik vind dat je wel gelijk hebt, maar soms geef ik toch een kuddo als iemand het aardig vraagt. Gewoon om hem/haar een plezier te doen. Maar niet dat ik altijd maar kudo's blijf uitdelen.

    xSHINee schreef:
    Jep. Daar irriteer ik me erg aan. Maar ik geef wél kudo's als ik het verhaal goed/leuk vind, ookal staat dat erbij...


    effort never betrays you

    ik vind het vreselijk irri, als je iemand kudo's geeft is het omdat je dat verhaal goed vind niet omdat ze je dat vragen en trouwens als je mij komt irriteren in mijn gb dan verwijder ik dat meestal want dan irriteer je me :)

    [ bericht aangepast op 6 okt 2010 - 19:07 ]


    Change, the only good thing in this world.

    dat had ik net nog
    best wel irritant

    Ik heb er nooit last van, eerlijk gezegd.


    you are the smell before rain | you are the blood in my veins

    Ivan schreef:
    Toen ik hier net was, was dat vervelend. Je hele GB vol met die berichten. Maar nu heb ik er nagenoeg geen last van.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California