• En dan maakt je ex vriendje het even uit via msn. En reageert ook nog eens laat & kortaf, en maakt ook nog eens opmerkingen zoals, ik snapte iets niet wat ie zei, dus ik vroeg; Wat bedoel je daarmee?
    Zegt hij; Jezus ga kanker leren lezen. (sorry voor het schelden maar dat zei hij echt.) Maar ik bedoel, ik was/ben hartstikke van slag, misschien dat ik daardoor wel even iets verkeerd las of zo.

    En dat na een jaar en een dag :(
    En nu ben ik nog erger gebroken..

    [ bericht aangepast op 6 okt 2010 - 0:22 ]


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Xandia schreef:
    Wat een klootzak... Waarschijnlijk durft hij het niet face to face te doen, wat ik aan de ene kant wel kan begrijpen, maar zoiets kun je gewoon niet maken. Waarschijnlijk is hij, in iedergeval mentaal, echt nog een jongetje en weet hij niet hoe met dit soort situaties om te gaan... Ik snap hoe je je voeld, sterkte..

    Inderdaad, de schijtlap. Een lekkere bek hebben achter msn maar praten in real life? Nee hoor. Zulke mensen wil ik slaan :[ Ook al ken ik de topicstarter totaal niet, het lijkt haast of ik hetzelfde doormaak als zij.

    Meh, ik word hier te agressief van :[ Niet goed. Wegwezen hier.

    [ bericht aangepast op 10 okt 2010 - 20:45 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Wat een loser en een klootzak.
    Hij had gewoon het lef niet om het in R-L te zeggen.


    --

    Ivan schreef:
    (...)
    Wat een vuile achterbakse hond. (Sam, hou het netjes, hou het verdomme netjes).
    Ik zou 'm echt geen blik meer waardig gunnen. Jezus, wat een. Oh man, hier gaan waarschuwingen vallen als ik nog doorga :'D

    Veel sterkte & je verdient beter dan zo'n klootzak :] Wat een vuile hond.

    Dankjewel. Ja ik kon m ook wel vermoorden toen ie dat zei. Maar helaas helpt dat schelden totaal niet bij verwerking van verdriet.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Ivan schreef:
    (...)
    Inderdaad, de schijtlap. Een lekkere bek hebben achter msn maar praten in real life? Nee hoor. Zulke mensen wil ik slaan :[ Ook al ken ik de topicstarter totaal niet, het lijkt haast of ik hetzelfde doormaak als zij.

    Meh, ik word hier te agressief van :[ Niet goed. Wegwezen hier.

    Bedoel je dat je hetzelfde meemaakt? Of dat je je inleeft? ;$


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Als hij zo reageert, is hij je echt niet waard. Tjah, proberen om jezelf erover te zetten en afleidingen zoeken.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Nambiar schreef:
    Pff wat een zak! :/
    sterkte!


    Mensen die om je lachen hebben geen leven

    Bigfoot schreef:
    Wat een klootzak, serieus. Ik bedoel, dat hij het uitmaakt via msn na een jaar is al sneu, maar dat hij dan ook nog kortaf tegen je gaat doen en zulke dingen zegt.. Dat zegt gewoon al wat over hem, wees blij dat je er vanaf bent. (Oké, dit ben je nu vast niet, maar je snapt vast wel wat ik bedoel.) Je verdient echt beter dan dit hoor.. Jongens zijn echt zó onmogelijk soms, bah. Heel veel sterkte! (flower)


    Quiet the mind, and the soul will speak.