• En dan maakt je ex vriendje het even uit via msn. En reageert ook nog eens laat & kortaf, en maakt ook nog eens opmerkingen zoals, ik snapte iets niet wat ie zei, dus ik vroeg; Wat bedoel je daarmee?
    Zegt hij; Jezus ga kanker leren lezen. (sorry voor het schelden maar dat zei hij echt.) Maar ik bedoel, ik was/ben hartstikke van slag, misschien dat ik daardoor wel even iets verkeerd las of zo.

    En dat na een jaar en een dag :(
    En nu ben ik nog erger gebroken..

    [ bericht aangepast op 6 okt 2010 - 0:22 ]


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Wat een lul.
    Sterkte.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    heriotza schreef:
    niet van slag zijn,
    hij is jou niet waard(K)

    Precies! Op een dag zul je iemand vinden die die kutstreken niet uithaalt. One day, ook al staat je hart en hoofd er nu totaal niet naar. Ik had zo gehoopt dat het goed zou komen, maar uiteindelijk wist iedereen wel dat dat niet zou gebeuren. Probeer uit de nadelen de voordelen te trekken: je zit niet langer meer in stress vanwege dat rotjoch die jouw energie, tijd en liefde niet eens waard is.


    No growth of the heart is ever a waste

    Toxxxic schreef:
    (...)
    Ja hele lange reden. Er klopt ook geen flikker van wat hij allemaal zei gister avond. En dat voor een ''volwassen'' iemand van 21..

    Ach, hij verschuilt zich achter smoesjes en durft je niet eens onder ogen te komen. (Meh, ik wilde hier een scheldwoord neerzetten :[)
    Weet je, ik zou hartstikke blij zijn van hem af te zijn, ook al hield je echt van hem. Maar zo'n relatie is alleen gedoemd te mislukken.


    No growth of the heart is ever a waste

    Toxxxic schreef:
    (...)
    Ja hele lange reden. Er klopt ook geen flikker van wat hij allemaal zei gister avond. En dat voor een ''volwassen'' iemand van 21..

    Denk je dat het smoesjes zijn? :o


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ivan schreef:
    (...)
    Ach, hij verschuilt zich achter smoesjes en durft je niet eens onder ogen te komen. (Meh, ik wilde hier een scheldwoord neerzetten :[)
    Weet je, ik zou hartstikke blij zijn van hem af te zijn, ook al hield je echt van hem. Maar zo'n relatie is alleen gedoemd te mislukken.

    Het was niet gedoemd om te mislukken denk ik..
    Hoe hou je het anders een jaar vol met elkaar? Ik ben van mening dat als je de 3 maanden overleeft dat je goed bij elkaar past. Dat zegt natuurlijk niet dat het ook altijd enorm lang blijft.
    En mislukt zou ik ook niet zeggen. Het is écht rot dat het zo is afgelopen, maar ze heeft vast hele mooie momenten met hem meegemaakt en die moet je koesteren. (:


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Hobbelpaard schreef:
    (...)
    Denk je dat het smoesjes zijn? :o

    Ja. Want hij verteld dingen die gewoon niet kloppen. Vorige week vroeg ik of ie t wel goed vond dat ik elk weekend bij m was en of die niet wat vaker uit wilde. Zei hij; Nee ik vind het juist goed zo!
    En gister zei die ja ik voel eigenlijk al 3 weken niks meer voor je.
    En heel veel van dat soort dingen. Hij probeerde echt een lulverhaal samen te hangen.. En dat doet me echt zoveel pijn. Ook het uitschelden en nog heel wat meer opmerkingen die hij gemaakt heeft..


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Ivan schreef:
    (...)
    Ach, hij verschuilt zich achter smoesjes en durft je niet eens onder ogen te komen. (Meh, ik wilde hier een scheldwoord neerzetten :[)
    Weet je, ik zou hartstikke blij zijn van hem af te zijn, ook al hield je echt van hem. Maar zo'n relatie is alleen gedoemd te mislukken.

    Ik ben eerlijk gezegd helemaal niet blij. Hij praat niet meer tegen me sinds gister. Door zijn opmerkingen en zo voel ik me vreselijker dan ooit. Ik weet serieus even niet wat ik moet doen nu.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Toxxxic schreef:
    (...)
    Ja. Want hij verteld dingen die gewoon niet kloppen. Vorige week vroeg ik of ie t wel goed vond dat ik elk weekend bij m was en of die niet wat vaker uit wilde. Zei hij; Nee ik vind het juist goed zo!
    En gister zei die ja ik voel eigenlijk al 3 weken niks meer voor je.
    En heel veel van dat soort dingen. Hij probeerde echt een lulverhaal samen te hangen.. En dat doet me echt zoveel pijn. Ook het uitschelden en nog heel wat meer opmerkingen die hij gemaakt heeft..

    Dat is zó lullig! Is er niks anders aan de hand? Of heeft hij geen ander? Dat hij zo'n verhaal op probeert te hangen o.o


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Hobbelpaard schreef:
    (...)
    Dat is zó lullig! Is er niks anders aan de hand? Of heeft hij geen ander? Dat hij zo'n verhaal op probeert te hangen o.o

    Ja ik zat er wel aan te denken, maar eerlijk gezegd hoef ik het niet te weten. Stel dat het zo is, dan word ik er sowieso niet vrolijker van.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    wat een losar.

    Na een jaar, en dan maakt hij het zo uit?! Waarschijnlijk zal hij weten dat je hard slaat ofzo, en heeft hij het niet in je gezicht gezegt zodat hij geen blauw oog op liep 8D

    [ bericht aangepast op 6 okt 2010 - 17:53 ]

    Wat rot voor je!
    Mijn relatie van 9 maanden liep een maandje geleden op de klippen, en ik ben er nog steeds niet overheen. En dat gaat ook nog een tijd duren.
    Het enige wat ik je kan zeggen is: laat je gevoelens de vrije loop gaan. Als je moet huilen, huil. Als je moet schreeuwen, schreeuw. Als je moet praten, praat.
    Doe het vooral op jouw manier!
    Sterkte meid<3


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Hobbelpaard schreef:
    (...)
    Het was niet gedoemd om te mislukken denk ik..
    Hoe hou je het anders een jaar vol met elkaar? Ik ben van mening dat als je de 3 maanden overleeft dat je goed bij elkaar past. Dat zegt natuurlijk niet dat het ook altijd enorm lang blijft.
    En mislukt zou ik ook niet zeggen. Het is écht rot dat het zo is afgelopen, maar ze heeft vast hele mooie momenten met hem meegemaakt en die moet je koesteren. (:

    Ik bedoel pas vanaf het moment dat het misging (kortaf deed, niet wilde praten als Toxxxic problemen had), onhandig geformuleerd I know ><


    No growth of the heart is ever a waste

    Toxxxic schreef:
    (...)
    Ik ben eerlijk gezegd helemaal niet blij. Hij praat niet meer tegen me sinds gister. Door zijn opmerkingen en zo voel ik me vreselijker dan ooit. Ik weet serieus even niet wat ik moet doen nu.

    't Is natuurlijk een hele klap. Maar ik denk dat het zo echt beter is dan dat de relatie voortduurde en hij deed nog steeds zo. In feite een relatie met alleen negatieve inhoud. Ofcourse, nu voel je je klote, zou ik me ook voelen, maar je zult erboven op komen.

    Misschien is het een idee om hem als je het wil een brief te sturen met je gevoelens en wat je hiervan vindt. Misschien zal hij dan alsnog bot reageren, maar dan heb je in elk geval jouw kant uitgelegd, ook al is 't voor het laatst. Just an idea...


    No growth of the heart is ever a waste

    pfff. Klootzak.


    make cake, not war