• Ik had vanavond enorme ruzie met me pap!
    Hij was enorm boos dat ik zo kort af deed (logisch ik was moe en die geweldige maandelijkse meidendingen --')
    Hij heeft de hele avond geen woord tegen me gezegd en probbly vindie me nu een enorm kutkind...

    En nu net uitgerekend vanavond krijg ik mail dat ik gewonnen heb voor de VIP party met Valerius voor een nieuw magazine (besloten openingsfeestje VIP party) en hij moet me wel brengen en halen (hij kan zelf ook mee) anders gaathet niet lukken want qua treintijden lukt het niet en ik moet gewoon! Ik moet Valerius gewoon nog een keer zien voordat ze een halfjaar in de studio zitten en niet optreden! Ik moet mijn crush zien!!! *huil huil*

    Mijn moeder doet niet moeilijk maar die kan geen autorijden en toen me mam het aan me pap net vertelde reageerde die niet, negeerde die mij en ging naar bed en nu hoor ik hem tegen me mam nog mopperen erover... *nog meer huil huil* en het is donderdag al!!!

    HELP!!!

    Edit:
    Het is geregeld na een hele preek mag ik toch en gaat me pap mee om te rijden =DDD

    [ bericht aangepast op 6 okt 2010 - 20:34 ]


    dream, dare, fly!

    Morgen vroeg heel lief je excuses aanbieden en met je liefste puppyogen vragen of hij je er alsjebliiiiieft heen wil brengen?


    ars moriendi

    Wanneer is die party dan? Als het nog ver weg is dan is het voor die tijd vast wel goed (:


    -

    Wanneer en waar is die party?


    Your make-up is terrible

    @Genius & @Assassin
    Donderdag al :/


    dream, dare, fly!

    Hmm dat is snel :|
    Gewoon morgen je excuses aanbieden aan hem, dat zou ik doen. En dan vertellen dat je die avond daarvoor dat bericht hebt gekregen enzo.


    -

    Laat hem afkoelen.. En vraag het morgen nog een keer!
    Hij zal vast niet lang kwaad blijven!
    En anders haalt je moeder hem wel over (;
    Als je geluk hebt!


    The perks of not having a social life starring me and tumblr.

    Uh, waar is het? Als het dichtbij mij is, kan ik wel een slaapplek regelen if you want.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Uh, waar is het? Als het dichtbij mij is, kan ik wel een slaapplek regelen if you want.


    In Amsterdam maar ik moet dus de volgende ochtend meteen weer naar stage om 9 uur dus dat word hem ook niet helaas, vind ik wel super lief van je!


    dream, dare, fly!

    Edit:
    Het is geregeld na een hele preek mag ik toch en gaat me pap mee om te rijden =DDD


    dream, dare, fly!