• Ik meen het. Ik had altijd al gedacht dat ze een beetje zelfzuchtig was, maar had toch nog vertrouwen in haar. Terwijl Morgenrood dat gevoel moest laten afzwakken, is het juist vermeerderd. En hóé. Kijk. Volgens mij is de enige reden dat Bella Renesmee gehouden heeft, is dat ze wist dat Renesmee prachtig ging worden. Als het een normale baby was, dus niet zo beeldig als Renesmee, zou ze waarschijnlijk meteen abortus gepleegd hebben. Ze zegt zelfs in het boek dat ze geen fan is van kinderen. Maar een vampierkind? Hellyeah. ^^

    Wat vinden jullie van Bella Swan? En delen jullie hetzelfde gevoel?


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    PUKKELxDING schreef:
    Ik heb het inderdaad niet zo op Bella Swan. Sterker nog, ik wilde dat, dat hele boek gewoon door de ogen van Edward was geschreven ofzo..

    Inderdaad. Een vampier van 100 jaar of zo is veel boeiender hoe hij het leven ziet dan zo'n saai, onnozel wicht.(krul)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Smartiepants schreef:
    (...)
    Inderdaad. Een vampier van 100 jaar of zo is veel boeiender hoe hij het leven ziet dan zo'n saai, onnozel wicht.(krul)

    Alsof er een vrouw bestaat die de super handsome edward cullen kan weerstaan. Dat had láng niet zo boeiend geweest duh. (:


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    En zei Rosalie in Twilight niet toen bella voor het eerst op bezoek kwam "Waag het niet met ons te bemoeien, je brengt ons in de problemen en ja haalt ons uit elkaar" was dat zoiets?


    I Will Always Love You Stephen R.I.P <3 I Love You †

    En zo vet funny hoe mensen dat boek eerst de hemel inprezen en nu afkraken hahah.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Smartiepants schreef:
    (...)
    Inderdaad. Een vampier van 100 jaar of zo is veel boeiender hoe hij het leven ziet dan zo'n saai, onnozel wicht.(krul)

    Stiekem vond ik Bella een held aan het begin van Twilight. Toen had ze haar eigen plezier opgeofferd voor die van Renée. Maar later, pff..


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Hobbelpaard schreef:
    En zo vet funny hoe mensen dat boek eerst de hemel inprezen en nu afkraken hahah.


    hahaha
    idd.
    maar ik blijf erbij dat ik haar niet haat ofzo.xD


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Diaphanous schreef:
    (...)

    hahaha
    idd.
    maar ik blijf erbij dat ik haar niet haat ofzo.xD


    Gosh, ik haat haar niet.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Ik haat haar zo erg in Eclipse. Ze zoent alleen maar met Jacob zodat ze weet wie lekkerder zoent en met we ze dus verder wilt met haar leven.


    it's so empty living behind these castle walls

    DELICI0US schreef:
    Ik haat haar zo erg in Eclipse. Ze zoent alleen maar met Jacob zodat ze weet wie lekkerder zoent en met we ze dus verder wilt met haar leven.


    Had Jacob niet Bella aangerand? Oh wacht, Bella duwde hem er pas 5 seconden van haar af.


    Ik ben nooit dood tenzij je het wilt

    Blackhorse schreef:
    (...)

    Had Jacob niet Bella aangerand? Oh wacht, Bella duwde hem er pas 5 seconden van haar af.
    En wat dacht je van voordat Jake zichzelf 'op wilt offeren'.
    'Jake! KISS ME (6) KISS ME AND COME BACK'
    Net alsof hij haar hondje is he.


    it's so empty living behind these castle walls

    Ik vind Bella stom, maar ook alles rondom Twilight.

    DELICI0US schreef:
    (...)En wat dacht je van voordat Jake zichzelf 'op wilt offeren'.
    'Jake! KISS ME (6) KISS ME AND COME BACK'
    Net alsof hij haar hondje is he.


    Shoot, ik moest best wel lachen op dat moment. Hondje. Echt super arme stakker Jacob.


    Ik ben nooit dood tenzij je het wilt

    Ik vind Jacob juist lief.(krul)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik vind Bella juist een leuk karakter voor een boek. Maar goed, ieder zn eigen mening.


    Ik ben gemeen xoxo

    Omfg. Ik haat bella in morgenrood, ik had bijna me boek weggegooid van irritatie o.o


    ~ la-la-laaa.