• Ik meen het. Ik had altijd al gedacht dat ze een beetje zelfzuchtig was, maar had toch nog vertrouwen in haar. Terwijl Morgenrood dat gevoel moest laten afzwakken, is het juist vermeerderd. En hóé. Kijk. Volgens mij is de enige reden dat Bella Renesmee gehouden heeft, is dat ze wist dat Renesmee prachtig ging worden. Als het een normale baby was, dus niet zo beeldig als Renesmee, zou ze waarschijnlijk meteen abortus gepleegd hebben. Ze zegt zelfs in het boek dat ze geen fan is van kinderen. Maar een vampierkind? Hellyeah. ^^

    Wat vinden jullie van Bella Swan? En delen jullie hetzelfde gevoel?


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    irritaant en lelijk en zoo ego..xD


    Sleep And Remember, My Last Lullaby, So I'll Be With You, When You Dream

    Ik vind Bella 1 van de slechtste personages en de minst aantrekkelijke fictieve persoon die ik ooit gezien/gelezen heb.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Kikkeli schreef:
    -kutkop.
    -(Kristen kan NIET acteren)
    -Steeds dezelfde gezichtsuitdrukking.
    -Geeft niet om anderen.
    -hoer (dan jacob, dan edward, dan jacob dan blabla)

    en omg, most annoying movie char ever.


    None but ourselves can free our minds.

    Oh, en duh.
    Ze wil Edward alleen maar voor de seks.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Hobbelpaard schreef:
    Oh, en duh.
    Ze wil Edward alleen maar voor de seks.

    Hoe zelfzuchtig ben je dan.(cat)

    Ik vind 'r verschrikkelijk.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Smartiepants schreef:
    (...)
    Hoe zelfzuchtig ben je dan.(cat)

    Ik vind 'r verschrikkelijk.

    Ja, want die arme jongen wilde nog helemaal geen seks.
    She raped the poor kid :'(


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Hobbelpaard schreef:
    Oh, en duh.
    Ze wil Edward alleen maar voor de seks.
    En ze wil alleenmaar een Vampier zijn


    I Will Always Love You Stephen R.I.P <3 I Love You †

    Hobbelpaard schreef:
    (...)
    Ja, want die arme jongen wilde nog helemaal geen seks.
    She raped the poor kid :'(


    Poor Edward! Ripp Bella's head off. (krul)

    [ bericht aangepast op 5 okt 2010 - 22:02 ]


    Ik ben nooit dood tenzij je het wilt

    -leest reactie's-
    -plat-


    Has no one told you she's not breathing?

    Separate schreef:
    -leest reactie's-
    -plat-


    hier nog een.

    ik vind haar eigenlijk wel een leuk persoon maar het is vooral Jacob die ik niet mag. Ik weet niet waarom, maar in New Moon vind ik hem verschrikkelijk irritant. In eclipse is hij wel leuk...
    Maar ik vind wel dat Bella gwn had moeten kiezen i.p.v afwachten, dat was wel mega egoistisch. Maar dat van Renesmee ben ik het niet mee eens. Ze hield van Edward en van hem zou ze wel een kindje willen, ze zag gwn een kindje voor zich, hoe ze dacht dat het eruit zou zien... Maar wat ik wel vind is dat Kristen zo uitdrukkingloos speelt. Ik stel me voor hoe het was geweest als Nikki Reed of Ashley Greene die rol had gehad, ik vind Rosalie meer iets voor Kristen, of Jane, die hebben ook niet zo veel gezichtsuitdrukkingen.


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Blackhorse schreef:
    (...)

    Poor Edward! Ripp Bella's head off. (krul)

    Niemand die haar mist. (:


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Diaphanous schreef:
    (...)

    hier nog een.

    ik vind haar eigenlijk wel een leuk persoon maar het is vooral Jacob die ik niet mag. Ik weet niet waarom, maar in New Moon vind ik hem verschrikkelijk irritant. In eclipse is hij wel leuk...
    Maar ik vind wel dat Bella gwn had moeten kiezen i.p.v afwachten, dat was wel mega egoistisch. Maar dat van Renesmee ben ik het niet mee eens. Ze hield van Edward en van hem zou ze wel een kindje willen, ze zag gwn een kindje voor zich, hoe ze dacht dat het eruit zou zien... Maar wat ik wel vind is dat Kristen zo uitdrukkingloos speelt. Ik stel me voor hoe het was geweest als Nikki Reed of Ashley Greene die rol had gehad, ik vind Rosalie meer iets voor Kristen, of Jane, die hebben ook niet zo veel gezichtsuitdrukkingen.
    Ze hlied van hem? Edward (als krakter) Is dan een heel trouw persoon een jongen waar ik kanp van vind dat hij na 108 jaar ofzo nog maagd is
    Toen ze het wist van Edward dat hij een vamp was bleef ze de andere films doorzeiken van Bijt me ik wil een vampier zijn (Sorry als dit wat raar overkomt)


    I Will Always Love You Stephen R.I.P <3 I Love You †

    Diaphanous schreef:
    (...)

    hier nog een.

    ik vind haar eigenlijk wel een leuk persoon maar het is vooral Jacob die ik niet mag. Ik weet niet waarom, maar in New Moon vind ik hem verschrikkelijk irritant. In eclipse is hij wel leuk...
    Maar ik vind wel dat Bella gwn had moeten kiezen i.p.v afwachten, dat was wel mega egoistisch. Maar dat van Renesmee ben ik het niet mee eens. Ze hield van Edward en van hem zou ze wel een kindje willen, ze zag gwn een kindje voor zich, hoe ze dacht dat het eruit zou zien... Maar wat ik wel vind is dat Kristen zo uitdrukkingloos speelt. Ik stel me voor hoe het was geweest als Nikki Reed of Ashley Greene die rol had gehad, ik vind Rosalie meer iets voor Kristen, of Jane, die hebben ook niet zo veel gezichtsuitdrukkingen.


    "Ik meen het. Ik had altijd al gedacht dat ze een beetje zelfzuchtig was, maar had toch nog vertrouwen in haar. Terwijl Morgenrood dat gevoel moest laten afzwakken, is het juist vermeerderd. En hóé. Kijk. Volgens mij is de enige reden dat Bella Renesmee gehouden heeft, is dat ze wist dat Renesmee prachtig ging worden. Als het een normale baby was, dus niet zo beeldig als Renesmee, zou ze waarschijnlijk meteen abortus gepleegd hebben. Ze zegt zelfs in het boek dat ze geen fan is van kinderen. Maar een vampierkind? Hellyeah. ^^

    Wat vinden jullie van Bella Swan? En delen jullie hetzelfde gevoel?"

    Ze weet dat ze Edward ermee pijn doet. Maar ze blijft vechten om haar te krijgen. Ze doet alles om een vampier te worden. Oké, ja van Edward enzovoort. Maar het is echt op zo'n manier geschreven dat het is alsof ze het alleen maar doet om de schoonheid van het kindje. De schrijfstijl, zegmaar. En ze wou trouwens nooit een kind.

    [ bericht aangepast op 5 okt 2010 - 22:14 ]


    Ik ben nooit dood tenzij je het wilt

    Ik heb het inderdaad niet zo op Bella Swan. Sterker nog, ik wilde dat, dat hele boek gewoon door de ogen van Edward was geschreven ofzo..


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Ik heb het inderdaad niet zo op Bella Swan. Sterker nog, ik wilde dat, dat hele boek gewoon door de ogen van Edward was geschreven ofzo..
    Gelijk liefdes Romannen Verhalen en Films worden bijna altijd gezien door de Ogen vaan een Vrouw waarom nooit eens door een man


    I Will Always Love You Stephen R.I.P <3 I Love You †