• Nou ik haat dat mens dat mij aardrijkskunde geeft (we noemen haar altidj achter haar rug mevrouw fat ass) Maar goed. Ik ben niet de perfecte leerling maar ik ebn ook zeker geen probleem kind. Ik kom als eerste de klas binnen nog niemand was er. en ik zet mijn tas op tafel roep dat mens gelijk:'Sarita boeken optafel ik ga niet op jouw wachten.'
    Nou niemand zat nog en niemand hadt boeken op tafel maar oke ik pak mijn spullen. Draait iemand die voor me zit naar mij toe en vraagt wat zegt mevrouw fat ass:'Ja Sarita ga maar appart zitten.'
    Zegt die gene die zich hadt om gedraaid(een best wel goeie vriend van mij):'Maar Sarita zei niks ik was dat.'
    Zegt mevrouw fat ass:'Niks mee te maken. Ze moet mij les maar niet steeds verstoren.'
    Zegt dus die ene vriend:'Maar zij deedt niks!'
    Mevrouw fat ass:'Mond dicht anders kan Sarita een rode kaart gaan halen.'

    En daarom haatten we met zijn alle mevrouw van aardrijkskunde (cat)(A)


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik zou dit gewoon gaan melden bij je mentor of wat dan ook, want het is gewoon onterecht hoe zij tegen jou doet.


    La credenza è una medicina contro il timore

    Het ligt echt aan aardrijkskunde.Mijn aardrijkskunde is vandaag boos geworden op een jongen omdat die op zijn mobiel keek hoe laat het was en omdat hij onrespectvol zou zijn. De enigste onrespectvolle in die klas was hij,man ik was toen echt kwaad op die gast, en hij is ook nog mijn mentor..

    Als ik jouw was zou ik na mijn mentor gaan.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Exercitus schreef:
    Het ligt echt aan aardrijkskunde.Mijn aardrijkskunde is vandaag boos geworden op een jongen omdat die op zijn mobiel keek hoe laat het was en omdat hij onrespectvol zou zijn. De enigste onrespectvolle in die klas was hij,man ik was toen echt kwaad op die gast, en hij is ook nog mijn mentor..

    Als ik jouw was zou ik na mijn mentor gaan.

    Ik denk dat het niet aan aardrijkskunde ligt, aangezien ik te gekke leraren ervoor had [A]

    -flashback-
    Behalve die in de 1e/2e die was zo'n *Heeeel veeel vloektekentjes*
    Hehe en toen bij een storm wij naar huis fietsen en waaide echt vet hard en hij wou me inhalen, toen heb ik hem bijna de sloot in laten fietsen


    :Y)


    La credenza è una medicina contro il timore

    Ga gewoon naar je mentor hiermee.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Exercitus schreef:
    Het ligt echt aan aardrijkskunde.Mijn aardrijkskunde is vandaag boos geworden op een jongen omdat die op zijn mobiel keek hoe laat het was en omdat hij onrespectvol zou zijn. De enigste onrespectvolle in die klas was hij,man ik was toen echt kwaad op die gast, en hij is ook nog mijn mentor..

    Als ik jouw was zou ik na mijn mentor gaan.

    Wij mogen niet met onze mobiel in de klas dus als ie dan boos word is het wel logisch ik weet niet hoe dat bij jullie gaat.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    naar je mentor. als ik dit lees heb ik nu al een hekel aan haar!!!o.o


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    NYC schreef:
    (...)
    Wij mogen niet met onze mobiel in de klas dus als ie dan boos word is het wel logisch ik weet niet hoe dat bij jullie gaat.

    Wij ook niet maar hij gedroeg zich echt belachelijk,zoals altijd.
    Hij was aan het zeuren over dat hij de leraar is hij ons werk beoordeeld en dat we respect voor hem moeten hebben terwijl hij dat ook niet voor ons is.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Coyote schreef:
    Ik zou dit gewoon gaan melden bij je mentor of wat dan ook, want het is gewoon onterecht hoe zij tegen jou doet.


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Coyote schreef:
    Ik zou dit gewoon gaan melden bij je mentor of wat dan ook, want het is gewoon onterecht hoe zij tegen jou doet.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    wat een rotmens.. ik zou echt naar mn afdelingsleider gaan.. of mn mentor.. zou wel lullig zijn als dat ook nog ns dezelfde docent is..O.o


    Sleep And Remember, My Last Lullaby, So I'll Be With You, When You Dream

    Wat een *****!!!
    Dat moet je echt tegen je mentor/mentrix zeggen, want dat is niet normaal hoor!


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.