• ...gitaar die ik deze zaterdag krijg voor m'n verjaardag (: Ons verhaal gaat zo; Er was een dag, precies een week voordat ik jarig was en ik ging opzoek bij een muziekwinkel naar mijn toekomstige gitaar. Ik opende de deur, hoorde het belletje en keek naar de mooie Richwood sunburst gitaar. Vanaf dat moment wist ik het..
    LIEFDE


    it's so empty living behind these castle walls

    oh,,tis echt een mooie(A)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    nice<333


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    cooool

    Apparition schreef:
    Richwood is een derderangsmerk.

    Sorry dat ik het zeg maar het is gewoon zo :X

    Dus...?
    Anyway, echt een mooie gitaar! ^^


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Apparition schreef:
    (...)

    Waarom zou ik jaloers zijn als ik een Ibanez gitaar heb die niet meer wordt gemaakt?


    Of een bas van Flea? (Bassist Red Hot Chili Peppers?)

    En trouwens. Jaloers? Ik ben een gitaarkenner. Ik moet altijd commentaar kunnen geven op merk gitaar.

    Oh, we hebben een stoefer !

    Een gitaarkenner, endan ? Zij is blij met haar gitaar, laten we dat niet verpeste, moest zij nu je commentaar VRAGEN, oké, maar dat deed ze helemaal niet. Laat haar blij zijn met haar gitaar.


    None but ourselves can free our minds.

    Strobelight schreef:
    (...)
    Oh, we hebben een stoefer !

    Een gitaarkenner, endan ? Zij is blij met haar gitaar, laten we dat niet verpeste, moest zij nu je commentaar VRAGEN, oké, maar dat deed ze helemaal niet. Laat haar blij zijn met haar gitaar.

    Hup strobelight!

    ShinObsessed schreef:
    (...)
    Hup strobelight!

    -wbw-


    Has no one told you she's not breathing?

    Véeeeet! :9~


    Hope goes lost but never dies.

    Separate schreef:
    (...)
    -wbw-

    -WenkBrauwWiebelDeWiebel-

    Jonge, als ik dat als beginnersgitaar zou hebben :9~

    Ik ben begonnen op een elektrische Fender stratocaster, zonder versterker. Nou, probeer dan maar eens geluid te produceren ='D Toen kreeg ik daarna gewoon een goedkope beginnersgitaar, waar ik al blij mee was, dus ik kan begrijpen dat je hem mooi vindt :9~


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Haha, ik heb helemaal geen verstand van gitaren dus zal ik ook maar niks zeggen -.-


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan