• ...gitaar die ik deze zaterdag krijg voor m'n verjaardag (: Ons verhaal gaat zo; Er was een dag, precies een week voordat ik jarig was en ik ging opzoek bij een muziekwinkel naar mijn toekomstige gitaar. Ik opende de deur, hoorde het belletje en keek naar de mooie Richwood sunburst gitaar. Vanaf dat moment wist ik het..
    LIEFDE


    it's so empty living behind these castle walls

    Ik vind hem niet zo mooi, sorry :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    DELICI0US schreef:
    (...)Nou zeg, laat mij lekker blij wezen. (krul)

    In eerste instantie zou mijn moeder een beginnersgitaar van 80 euro kopen maar dat heb ik weten te voorkomen dus ik heb het wel goed gedaan al zeg ik het zelf. En ík vind hem wel mooi klinken en ik vind hem er mooi uitzien.


    Als het voor jou goed is no problem.

    Ik verkies meer de merken als Fender, Gibson en de metal gitaarmerken (Ibanez, ESP,...)


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    gaaafieeshhh


    Sleep And Remember, My Last Lullaby, So I'll Be With You, When You Dream

    Apparition schreef:
    (...)

    Waarom zou ik jaloers zijn als ik een Ibanez gitaar heb die niet meer wordt gemaakt?


    Of een bas van Flea? (Bassist Red Hot Chili Peppers?)

    En trouwens. Jaloers? Ik ben een gitaarkenner. Ik moet altijd commentaar kunnen geven op merk gitaar.

    Ik zeg je nu kom je wel heel arrogant over. Als je dit soort dingen zigt moet je oppassen want iemand kan je zo verkeerd begrijpen!

    O.O welmooi^^

    Apparition schreef:
    (...)

    Als het voor jou goed is no problem.

    Ik verkies meer de merken als Fender, Gibson en de metal gitaarmerken (Ibanez, ESP,...)


    Zoals je kan lezen is dit haar 'begin gitaar' dan ga je nog niet meteen een Gibson kopen neem ik aan?

    Ik vind 'm wel vet. ;3


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Wat heeft iedereen met commentaar geven op elkaar vandaag? En maar zogenaamd braaf doen van 'ik geef alleen maar mijn mening en ik zoek geen ruzie, blablabla'.

    In elk geval: Ik vind het een geweldig mooi ding en ja, ik ben wel echt jaloers. :9~


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Strobelight schreef:
    (...)
    Jaloehoeeers.

    -Plat-

    OHMYJROCK schreef:
    Wat heeft iedereen met commentaar geven op elkaar vandaag? En maar zogenaamd braaf doen van 'ik geef alleen maar mijn mening en ik zoek geen ruzie, blablabla'.
    In elk geval: Ik vind het een geweldig mooi ding en ja, ik ben wel echt jaloers. :9~

    -Plat-

    Smartiepants schreef:
    Veeeeeeet!_O_


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Apparition schreef:
    (...)

    Waarom zou ik jaloers zijn als ik een Ibanez gitaar heb die niet meer wordt gemaakt?


    Of een bas van Flea? (Bassist Red Hot Chili Peppers?)

    En trouwens. Jaloers? Ik ben een gitaarkenner. Ik moet altijd commentaar kunnen geven op merk gitaar.


    laat haar lekker blij zijn. ik vind hem super gaaf, ik heb altijd al gitaar willen spelen.
    ze begint net, vind je het gek dat ze niet meteen een dure gitaar koopt??


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Diaphanous schreef:
    (...)

    laat haar lekker blij zijn. ik vind hem super gaaf, ik heb altijd al gitaar willen spelen.
    ze begint net, vind je het gek dat ze niet meteen een dure gitaar koopt??

    Mensen zoals jij bewonder ik vandaag de dag :Y)

    Ik vind gitaren maar niks. > Komt door mijn rockende broer die zijn versterker nooit zachter wilt zetten, en dan moet ik mijn huiswerk maken in dat kabaal.

    Maar je gitaar is wel een prachtstuk. :Y)


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Ability schreef:
    Ik vind gitaren maar niks. > Komt door mijn rockende broer die zijn versterker nooit zachter wilt zetten, en dan moet ik mijn huiswerk maken in dat kabaal.

    Maar je gitaar is wel een prachtstuk. :Y)

    Oke ik beloof ik zal de komende 10 minuten hierna niks meer plaatsen maar jullie maken mij gewoon allenmaal aan het lachen.
    Deze vind ik óók geniaal! xd

    Apparition schreef:
    (...)

    Waarom zou ik jaloers zijn als ik een Ibanez gitaar heb die niet meer wordt gemaakt?


    Of een bas van Flea? (Bassist Red Hot Chili Peppers?)

    En trouwens. Jaloers? Ik ben een gitaarkenner. Ik moet altijd commentaar kunnen geven op merk gitaar.


    Je komt super arrogant over met je ''Ik ben een gitaarkenner.'' (:


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'