• OMG, in de duitse krant staat dat Tom waarscheinlijk voor 5 jaar de cel in moet! Voor het slaan van die Kut stalker... Ik zou het ook gedaan hebben hoor!


    Live your life.

    zal wel heel erg onwaarschijnlijk zijn ....


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Dan gaan wij mee hea Sabine? xD
    Maar is die stalker echt dood? :o


    Tom and Georg could write a bad romance.

    dan gaan we met zen alle keihard Ich Brech Aus zingen en de gevangenis bestormen :"D ^^ (yeah)


    You're the heir, I'm the forgotten grave..

    Oke

    ROOMxSAUS schreef:
    dan gaan we met zen alle keihard Ich Brech Aus zingen en de gevangenis bestormen :"D ^^ (yeah)

    hahaa doen we!!XD

    dan gaan we met zen alle keihard Ich Brech Aus zingen en de gevangenis bestormen :"D ^^


    dan doe ik mee :)


    So Wrong, It's Right <3

    x'D Roddel, waarschijnlijk. Iedereen weet inmiddels wat er echt is gebeurd, dus als het eventueel wel doorgaat, zullen die stalker&Tom misschien wel celgenootjes worden.


    I want my bloody cheese now!^^

    1: Als ze dat doen hebben ze een hoop fans op hun kop.
    2: met al het geld dat ze hebben kunnen ze hem er weer uit redden toch(A)
    3: het slaat totaal nergens op, je slaat iemand recht in zijn gezicht voor een goeie reden en je gaat 5 jaar de gevangenis in, slaat echt nergens op.
    Er worden zoveel mensen recht in hun gezicht geslagen en lopen allemaal nog vrolijk rond.

    ik wil niet veel zeggen hoor maar chris brown slaat rihanna verrot en zit die in de gevangenis neej :O


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Neee. Dat kan toch niet?? Dat wijf heeft veel ergere dingen gedaan [/als het waar is] En Tom heeft haar één keer geslagen....?
    Ik hoop en denk dat het niet waar is.

    *valt dood van haar stoel:|*
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    xTomCest schreef:
    Dan gaan wij mee hea Sabine? xD
    Maar is die stalker echt dood? :o

    WATTE?:O Tom heeft die stalker toch ni..dood geklopt:S? kan toch ni..
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Dan vind ik dat die stalker levenslang moet krijgen!


    Think before you act.

    tomfreakske schreef:
    (...)
    WATTE?:O Tom heeft die stalker toch ni..dood geklopt:S? kan toch ni..
    Xx


    Nee, op dat filmpje liep ze nog gewoon rond.


    Think before you act.

    AngelXWings schreef:
    ik wil niet veel zeggen hoor maar chris brown slaat rihanna verrot en zit die in de gevangenis neej :O

    idd!