• De stelling van vandaag luidt:
    Gezinnen met geldproblemen, zouden moet worden geholpen, door gezinnen zonder

(dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

"I shut my eyes in order to see.'

Daarvan zullen mensen misbruik gaan maken. Ik weet dat het niet altijd makelijk is als je geldproblemen hebt. Ook al ben helemaal niet te lui om te werken, maar er bestaat ook schoolgeld, kindergeld ed.

Trouwens als we dit gaan doorvoeren belanden we mss in het communisme.

Vallen is niet moeilijk, het opstaan wel

Eens, want je zou de gezinnen kunnen helpen. Dat wil niet zeggen dat je het meteen met geld moet doen. Je kunt mensen met geld problemen ook helpen door samen de administratie op orde te houden of samen dingen verkopen en er zo voor zorgen dat het geld ergens veilig op een rekening blijft voor de rekeningen en schulden.

Neem je dromen eens mee de dag in!

Eens.
    Maar dat doen we al.

You are the poetry Shakespeare was missing.

Courtesan schreef:
    Oneens. We betalen hier ook belasting voor, dus technisch gezien betalen we er al voor.

When I was born the devil said damn competition >.<

Oneens, ik heb mijn geld zelf veel te hard nodig! En meestal is het hun eigen schuld dat ze geld problemen hebben ;)

If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

Nee, gezin b -zonder problemen- hoeft gezin a toch niet te helpen voor iets waar gezin b zelf niets aan kan doen?

Mysli zdes' uzhe ne vazhny

Genius schreef:
    Oneens.

love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

oneens!

~Sometimes the right path is not the easiest one~

nerveus schreef:
    Oneens, ik heb mijn geld zelf veel te hard nodig! En meestal is het hun eigen schuld dat ze geld problemen hebben ;)

Wie zegt dat je geld moet gebruiken om iemand te helpen? :X

Neem je dromen eens mee de dag in!

eens mijn ouders hebben het moeilijk en hebben problemen. we gingen dit jaar nog op vakantsie maar dat misschien wel da laaste keer

“You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

Courtesan schreef:
    Oneens. We betalen hier ook belasting voor, dus technisch gezien betalen we er al voor.

Mee eens Ö

How y'all doin'?

we betalen er al belasting voor, om ze te helpen, er wordt alleen niet genoeg gedan

you can change your futur but not your past, remember