• De stelling van vandaag luidt:
    Gezinnen met geldproblemen, zouden moet worden geholpen, door gezinnen zonder

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Courtesan schreef:
    Oneens. We betalen hier ook belasting voor, dus technisch gezien betalen we er al voor.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Oneens


    You can't fly unless you let yourself fall.

    50/50 ja maar de gezinnen met geldproblemen moeten ook belasting betalen enzo
    maar voor de gezinnen met geldproblemen is het ook niet leuk want straks staan ze misschien op straat!


    Sup n_n

    Ja hallo, we betalen belasting. De helft van die mensen zijn te lui om te werken.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Oneens,we betalen belasting en dat geld gaat naar sociale voorzieningen. In Nederland hoef niemand echt arm te zijn hier door.

    [ bericht aangepast op 4 okt 2010 - 16:37 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    neeee, wij werken ervoor betalen bakken belasting en er is vast wel meer wat ik niet weet omdat ik dat gewoon niet weet.


    We only can learn to love, by loving.

    Courtesan schreef:
    Oneens. We betalen hier ook belasting voor, dus technisch gezien betalen we er al voor.

    Neen, maar we zouden ze wel kunnen helpen.


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Courtesan schreef:
    Oneens. We betalen hier ook belasting voor, dus technisch gezien betalen we er al voor.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Tuurlijk niet. Dan heeft straks iedereen geldproblemen o_o


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Oneens, zo'n beetje ieder gezin moet al hard werken voor zijn eigen geld en omdat dan nog eens extra uit te geven? Nee, daar zal je me niet in vinden.


    your eyes are like stars in the night.

    Forget it, als we de belasting betalen betekent het nog niet dat we wel wat geld kunnen missen.


    I live for the applause, you will die for it.

    Daar bestaan dus belastingen voor.

    [ bericht aangepast op 4 okt 2010 - 18:20 ]

    Erised schreef:
    Oneens, anders betalen we voor lucht belasting.


    effort never betrays you

    Oneens. Dan blijft het probleem door gaan.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus