• Ik lag zo eergisteren met mijn moeder en haar vriend beneden op de bank tv te kijken, totdat ineens de telefoon ging.
    Dus mijn moeder neemt op en begint heeeeeeel vreemd te kijken. Zette ze hem op de speaker, had ze een hijger aan de telefoon. Echt ik ging stuk van het lachen. Later belde die nog een keer haha :')
    Ze heeft er trouwens ook wel eens eentje eerder gehad :Y)

    Hebben jullie wel eens een hijger aan de telefoon gehad? (cat)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    sevani schreef:
    je moet anders gewoon niks zeggen, de telefoon wegleggen maar het gesprek wel aanlaten, weg beltegoed (:

    Ja, dat is een goede! (nerd)


    Ieder meisje is van binnen wel een bitch.

    nee nog nooit gehadxD


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    dat had ik ook een keer gehad ik zo ja hallo.... Hijg der hijg.. He als je aan het.... doen bent hoef ik nie mee te genieten hoor!!! Toen hangde hij op xD Me moeder keek me wel erg vreemd aan..


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Damn. Waarom heb ik nog nooit een hijger gehad? (krul)


    Olive

    Ingle schreef:
    Damn. Waarom heb ik nog nooit een hijger gehad? (krul)

    Moet ik je bellen? :9~


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    ik had ook zo iets
    maar het was geen hijger
    ik was alleen thuis en de telefoon ging
    dus ik neem op, wordt er gezegd: ik heb de politie gebeld
    ik raakte helemaal in paniek xD
    dus ik ging gauw naar de buren (daar waren mn ouders ook)

    Haha x] Ik heb nog nooit gehad, maar als ik zo iemand aan de telefoon had, zou ik vragen of hij lekker bezig is. :'D
    -hijghijg-
    Lekker bezig jonge? :'D


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    -hijghijg-
    Mom?!


    We'll never be as young as we are tonight