• Ja, dat hebben wij dus morgen, voor we ons rapport krijgen. Moeten we met héél de school in zo'n kapel gaan zitten en lekker godsdienstig doen. Maargoed, dat opzich is nog niet zo erg. Maar! Nu kwam onze godsdienst leerkracht binnen in onze klas tijdens één van onze examens en kwam ze een jongen en meisje aanduiden die moesten gaan voorlezen, omdat ze een koppeltje wou. Komt ze toch wel niet naar mij? I mean, jeej, kan ik morgen gaan voorlezen in de kapel samen met zo een schrale kerel van mijn klas. Heb medeleiden? x'D
    Dit moet ik lezen:

    -Kerstmis herrinert ons aans wat echt belangrijk is in het leven. Mensen kopen cadeautjes en bouwen feestjes. Ze versieren kerstbomen en maken veel en lekker eten klaar. Maar ligt daar nog wel iets achter? Heeft dit nog wel een betekenis? Of doet iedereen maar wat?
    *Hier moet die jongen iets lezen*
    -Met kerstmis is God naar de mensen toegekomen om ons te tonen hoe je echt gelukkig kan worden. Kijk naar die kerststal en je begrijpt het direct. Zonder luxe, koud en vermoeid... Maar gelukkig om de geboorte van een kind en om elkaar...

    O.o'


    Tanya is de beste.

    Omg, moest ik in het eerste ook doen, en ik kan dan helemaal niet lezen ><
    Ik schaam me er nog altijd voor (x

    Wij moesten vroeger op de basisschool een kerstvoorstelling houden in de kerk maar ik ging nooit mee :']


    No growth of the heart is ever a waste

    Ben ik even blij dat dat niet hoeft, niemand is hier christelijkXD.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Ohmy.
    Medelijden volop! <3
    Maar eerlijk: blijheid omdat je tenminste niet dat twééde stukje moet lezen? :P
    Goodluck meid. Gewoon zot snel lezen, ben je ervan af xD
    xX


    I ain't good lookin', but I'm someone's child.

    Ohmy.
    Medelijden volop! <3
    Maar eerlijk: blijheid omdat je tenminste niet dat twééde stukje moet lezen? :P
    Goodluck meid. Gewoon zot snel lezen, ben je ervan af xD
    xX

    Dat is het net, ik moet beide stukjes lezen! En die andere jongen moet er tussen nog 2 stukjes lezen.


    Tanya is de beste.

    Ben ik even blij dat dat niet hoeft, niemand is hier christelijkXD.

    Ik ben ook niet christelijk, ik ben niet eens gedoopt! :'D


    Tanya is de beste.

    Wij moesten vroeger op de basisschool een kerstvoorstelling houden in de kerk maar ik ging nooit mee :']

    Wij zijn verplicht. --'


    Tanya is de beste.

    (...)
    Ik ben ook niet christelijk, ik ben niet eens gedoopt! :'D

    Ik bedoel ook niet dat iedereen t bij jullie is;P. Maar hier [randstad] is serieus op misschien een paar mensen na helemaal niemand christelijk, dus we hoeven al die achterlijke christendingen ook niet te doen=D.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    (...)
    Dat is het net, ik moet beide stukjes lezen! En die andere jongen moet er tussen nog 2 stukjes lezen.

    Ohman! Ik dacht dat die jongen dat las.
    Ok nu heb je zo mogelijk nog méér medelijden van mij.
    Btw; ik ben ook niet gedoopt :P Als zo'n beke enige in mijn omgeving! (behalve mijn zus)
    Wat ik dan doe op een katholieke school xD ?...
    Nu ga ik dus volgens de bijbel naar de hel.
    Ik ben blij dat ik daar niet alleen ga zijn :P
    xX <3


    I ain't good lookin', but I'm someone's child.

    (...)
    Ik bedoel ook niet dat iedereen t bij jullie is;P. Maar hier [randstad] is serieus op misschien een paar mensen na helemaal niemand christelijk, dus we hoeven al die achterlijke christendingen ook niet te doen=D.

    Oh, prijs je gelukkig, echt waar. Mijn Godsdienst leerkracht gaat iedere dag naar de Kerk en is echt super gelovig. --' Ik vroeg haar is van of ze echt in God geloofde en na de dood enzo. Haar antwoord: 'Ja, als je doodgaat, geloof ik, dat je door God word meegenomen en moet werken voor hém.' En ook, van een klooster zei ze: 'Je zou het nooit overleven in een klooster, zonder de aanwezigheid van God!' I mean, wtf? >.<


    Tanya is de beste.

    (...)
    Ohman! Ik dacht dat die jongen dat las.
    Ok nu heb je zo mogelijk nog méér medelijden van mij.
    Btw; ik ben ook niet gedoopt :P Als zo'n beke enige in mijn omgeving! (behalve mijn zus)
    Wat ik dan doe op een katholieke school xD ?...
    Nu ga ik dus volgens de bijbel naar de hel.
    Ik ben blij dat ik daar niet alleen ga zijn :P
    xX <3

    Nja, hij moet nog iets anders lezen. Ik ga echt zo hard afgang maken ofzo! O.o'
    Ik ga dus ook naar een katholieke school en ben ook vrijwel de enige dat niet gedoopt is :'D.


    Tanya is de beste.

    Aah zo saai hé!
    heb ik morge ook, kheb altijd keiveel rugpijn erna.. die banken zitten echt nie goed
    Gelukkig moet ik nix leze!


    ••• It's like a best friend, always there...

    Wij hebben morgen voor ons rapport ook een soort van kerstviering. Vroeger moest ik dan altijd een paar liedjes gaan spelen, maar gelukkig hoeft dat nu niet meer En ik moet morgen gelukkig ook niet gaan lezen ö


    Listen to what we're not saying..

    Ik ben wel gelovig, maar ik ga niet naar de kerk enzow. Ik zit met zo'n jongerengroep jeweetwel.. Oke, klinkt dit heel gestoord?! volgens mij wel. Maar ik kan ook gewoon lol maken enzow hoor..


    You know what’s in my heart. So don’t mess with it.

    Wij hoeven gelukkig niet meer naar de kapel x']