• Het leek me een leuk idee om kudo's te kunnen geven aan Quizletters zelf. Een icoontje op je profiel waar je op kunt klikken als soort van 'respectknop'. > Misschien gaan jullie oneens zijn omdat het heeft te maken met populariteit.. Maar ik kon het natuurlijk voorstellen. (:

    Voordelen:
    ~ Het is leuk om te zien dat je gerespecteerd word.
    ~ Je kunt zien of de Quizletter door veel mensen gerespecteerd word.
    ~ Je kunt eruit afleiden of het profiel vaak bekeken werd.
    ~ Je kunt eruit afleiden of de Quizletter al lang Quizlet heeft of niet.
    ~ Het fleurt de profielen op.
    ~ Het is een leuk extraatje voor Quizlet, vond ik. :x
    ~ Weer eens iets om te verzamelen.

    Nadelen:
    ~ Misschien gaan Quizletters het té belangrijk vinden & willen zoveel mogenlijk Kudo's scoren.. Dat is natuurlijk niet de bedoeling.


    > Als je nog een voordeel of nadeel hebt wil ik hem wel erbij plaatsen.
    > Wat vinden jullie?


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    PUKKELxDING schreef:
    Alleen voor de users? Dan ben ik voor. Als het namelijk ook voor bemiddelaars/moderators/bèta-readers is, dan is het gewoon oneerlijk.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Thingies schreef:
    Nee, dat wordt niks. Één en al populairiteit.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    sevani schreef:
    dan gaat het een en al populairiteit worden!


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Thingies schreef:
    Nee, dat wordt niks. Één en al populairiteit.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    sevani schreef:
    opzich is het wel leuk gevonden, maar er zit een maar aan. Zul je zien dat er elke dag dezelfde users in staan, hetzelfde als met de stories en ik vind dat gewoon zo stom. :Y)


    Dat storyprobleem is gewoon opgelost hoor. Ik vind het zelfs niet erg meer. De stories die het verdienen en niet elke dag om kudo's bedelen staan erin.
    Opzich wel leuk idee.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Tunstall schreef:
    (...)

    Dat storyprobleem is gewoon opgelost hoor. Ik vind het zelfs niet erg meer. De stories die het verdienen en niet elke dag om kudo's bedelen staan erin.
    Opzich wel leuk idee.


    bedeelde ze eerst om kudo's dan? en ik vind het van wel, ik zie elke dag dezelfde stories erin staan.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    sevani schreef:
    (...)

    bedeelde ze eerst om kudo's dan? en ik vind het van wel, ik zie elke dag dezelfde stories erin staan.


    Je moet die aantal hoofdstukken zien. Véél, dan zeg ik dat ze het verdienen.
    Als er een story zat met maar één hoofdstuk, dan kap ik af. Maar die user heeft heelvel moeite gedaan om dáár te komen.

    Je weet toch vast wel wat ik bedoel, zoals. "100 kudo's en dan gaan we verder." xD


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Tunstall schreef:
    (...)

    Je moet die aantal hoofdstukken zien. Véél, dan zeg ik dat ze het verdienen.
    Als er een story zat met maar één hoofdstuk, dan kap ik af. Maar die user heeft heelvel moeite gedaan om dáár te komen.

    Je weet toch vast wel wat ik bedoel, zoals. "100 kudo's en dan gaan we verder." xD


    nou dat is dan wat jij ervan denkt, maar er zijn toch zoveel stories? die schrijven door omdat ze bakken met abo's hebben.

    dat deed helemaal niemand?


    Big girls cry when their hearts are breaking

    sevani schreef:
    (...)

    nou dat is dan wat jij ervan denkt, maar er zijn toch zoveel stories? die schrijven door omdat ze bakken met abo's hebben.

    dat deed helemaal niemand?


    Ja oké. Maar sommige zijn er langer, hè. En kunnen ook geweldig schrijven.
    Dan ben je er een tijdje niet geweest, dat deden ze wel.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Tunstall schreef:
    (...)

    Ja oké. Maar sommige zijn er langer, hè. En kunnen ook geweldig schrijven.
    Dan ben je er een tijdje niet geweest, dat deden ze wel.


    Ja oké het is wat jij er van ziet, ik vind het puur populairiteit.
    en ja ik was er inderdaad een tijd niet, maar dat zie je nu toch nog steeds weleens bij tien reacties ga ik verder.
    dus maakt het heel veel uit? (cat)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dan zullen vaak dezelfde mensen in de top staan.
    Tegen en onnodig!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Thingies schreef:
    Nee, dat wordt niks. Één en al populairiteit.


    Home is now behind you. The world is ahead!

    PUKKELxDING schreef:
    Alleen voor de users? Dan ben ik voor. Als het namelijk ook voor bemiddelaars/moderators/bèta-readers is, dan is het gewoon oneerlijk.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Turn schreef:
    Je kan niet voor alles kudo's gaan geven, straks willen mensen het ook nog voor forumberichten en foto's uit je fotoboek, nee bedankt.


    Life is a beautiful struggle

    sevani schreef:
    (...)

    Ja oké het is wat jij er van ziet, ik vind het puur populairiteit.
    en ja ik was er inderdaad een tijd niet, maar dat zie je nu toch nog steeds weleens bij tien reacties ga ik verder.
    dus maakt het heel veel uit? (cat)


    Eigen mening, hè. Ik respecteer die volkomen..


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.