• Hee(:

    ik heb like een vriendje. Maar omdat het met mij niet goed gaat, en met hem ook niet. En ik gewoon niet weet of ik hem leuk vind nog, heb ik besloten om het uit te maken. Ik vind niet dat ik het aan kan laten als ik het zelf niet zeker meer weet. Maar hoe doe je dat op een manier dat je nog gewoon met elkaar kan omgaan?:O

    xx


    Stop holding me under and let me breathe.

    Ik zou het iig in zn gezicht doen, dat verdient ie dan wel. Via sms/msn is echt heel onpersoonlijk.. Succes (flower)

    MelonNoia schreef:
    Ik zou het iig in zn gezicht doen, dat verdient ie dan wel. Via sms/msn is echt heel onpersoonlijk.. Succes (flower)


    daarom doe ik het morgen ook... msn/sms is laf..


    Stop holding me under and let me breathe.

    Ik ken het. Sowieso áltijd in zijn bijzijn. Recht uit dus.


    your eyes are like stars in the night.

    Ik weet het niet. Het blijft je eigen gevoel ;) Maar als ik dat gevoel zou hebben, zou ik het wel uitmaken.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Als het niet goed voelt is moet je gewoon naar je gevoel luisteren. Ik zou het in ieder geval wel 'face to face' doen. Het gaat eigenlijks vanzelf. althans het ging vanzelf bij mij.. ineens weet je dan wat je moet zeggen heel raar.


    Everything is worse without music.

    Frankenstein schreef:
    Ik zou het iig in zn gezicht doen, dat verdient ie dan wel. Via sms/msn is echt heel onpersoonlijk.. Succes (flower)


    None but ourselves can free our minds.

    Inderdaad in zijn gezicht zeggen, en de rest moet hij eigenlijk bepalen, of hij nog vrienden wil zijn e.d. Ik heb het ook uitgemaakt met mijn ex-vriendje (al een hele tijd geleden) en ik zei ook dat ik vrienden wou blijven want dat waren we voor onze relatie ook al een tijdje, maar hij kon het niet echt.


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Uhu, gewoon meteen morgen maar erbij zeggen dat je vrienden wilt blijven en goed uitleggen waarom je het uitmaakt. Als hij dat dan niet begrijpt is hij simply saying a lul.


    Nothing matters anymore, that's the secret to New York.

    ik heb het ook recht in zijn gezeicht gezegt toen ik het uitmaakte
    ik zei eerst wel op msn tegen hem dat ik met hem wilde praten
    maar als je het uitmaakt, kan je dat het beste recht in zijn gezicht zeggem

    Ligt eraan.. hoe lang heb je met hem?


    Life is hard and then we die

    Meestal kan je in het begin moeilijk met je ex overeenkomen, dus daar moet je je wel op voorbereiden..
    En zoals de rest: best in het echt uitmaken ;)
    succes!


    -

    In the face en het vriendelijk brengen. Zeg dat het aan jezelf ligt ipv aan hem.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    PUKKELxDING schreef:
    Ligt eraan.. hoe lang heb je met hem?

    Haha ohja, want met een maandje kan het best nog wel op msn, vind ik (:


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ehm... niet denk ik x]
    - ik bedoel dat je wss niet snel weer normaal met hem kan praten -


    Get back motherfuckerz'

    Ik denk inderdaad dat hij het je nog wel een paar maanden kwalijk blijft nemen, hoe je het ook brengt.


    Hope goes lost but never dies.