• Jep, mijn idee waar ik ’s nachts ineens op kwam. Ik zal eerst de titel uitleggen, want die heb ik nogal raar verwoord (ik wist niet meer hoe zoiets heette).
    Altijd, als ik naar het forum ga, zie ik allemaal topics met mensen die een topic plaatsen omdat ze liefdesverdriet hebben, niet meer weten wat ze met al het huiswerk aan moeten of gewoon niet weten wat te doen als ze een jongen/meisje leuk vinden. Nu dacht ik er aan om een bijv. een club mensen in te schakelen die die mensen advies kunnen geven (dat scheelt weer topics in het forum :Y) )
    De Quizletters kunnen dan een PB of een GB sturen en daarin hun probleem vertellen waarop ze advies kunnen krijgen. Mij leek het een leuk idee, vooral leuk om te doen, maar nu is het de vraag wat de rest van de Quizletters ervan vinden.

    Laat jullie mening achter!

    (doeg)


    Neem je dromen eens mee de dag in!

    Ik vind dat de Bemiddelaars dat moeten doen. (krul)


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    ach het is wel een leuk idee 8D. zoo kun je andere mensen helpen. ik kan bijvb. andere mensen tips geven als ze worden gepest. omdat ik daar op de basisschool veel mee te maken he gehad


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Volgens mij is dit al meermaals afgewezen.. uh, een moderator kan mij vast wel helpen :P?


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Volgens mij is dit al meermaals afgewezen.. uh, een moderator kan mij vast wel helpen :P?


    Oh haha sorry


    Neem je dromen eens mee de dag in!

    Is misschien wel leuk, maar Quizlet is nog steeds een site om verhalen te lezen en te delen, geen site om je problemen te verhelpen. Darvoor kan je de Jongerentelefoon enzo bellen.

    Tegen dus.


    Has no one told you she's not breathing?

    Dit is inderdaad al eerder voorgesteld.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Separate schreef:
    Is misschien wel leuk, maar Quizlet is nog steeds een site om verhalen te lezen en te delen, geen site om je problemen te verhelpen. Darvoor kan je de Jongerentelefoon enzo bellen.

    Tegen dus.


    Niet dat ik bijdehand wil over komen, maar als het echt alléén een site is om verhalen te lezen, is een forum met topics over wat een artiest heeft gezegd of meegemaakt of andere onbelangrijke dingen ook overbodig :X


    Neem je dromen eens mee de dag in!

    Dit is vaker voorgesteld en afgewezen. Als iemand advies geeft en die persoon vat het slecht op en pleegt in het ergste geval zelfmoord, dan is Rutger aansprakelijk.

    Ik ga dit dus sluiten. Het mag absoluut niet! ^^


    Let the Night embrace you