• Ik heb vanacht gedroomd:
    Over een voetbalteam.. En daar zat joey dussel(MakeBelieve) in.. En toen moesten ze tegen Duitsland.. Dus ook tegen podolski.. Toen ze hadden gewonnen kwam zijn vriendin.. Samen met een kind.. Dus joey gelijk vragen "hey en wie ben jij." zegtie "papa!" en toen ging de wekker xD ghehe en oja door Joey was Podolski gebeleseerd! Foei Joey xD

podolski is me favo voetballer^^

Wat hebben jullie vanacht gedroomd??

My heart is yours and so am I

Oke ik snap er niks van ofzo.. Maarja..

Ik weet he tniet meer xD

Ivar Oosterloo.

Haha vage droom!
    Ik droomde dat ik op de kermis was o.0

Haha lol x'D
    Uhh... ik weet niet meer? Toen ik uit bed kwam wist ik het nog, maar nu niet meer ;S Das best raar.

Tomdesexbom schreef:
    Oke ik snap er niks van ofzo.. Maarja..

Ik weet he tniet meer xD
    Ik leg nog wel uit op school xD

[ bericht aangepast op 1 okt 2010 - 7:26 ]

TomCity schreef:
    (...)Ik leg nog wel uit op school xD

Carmen, ben jij nou zo dom of niet? Ik ben Melissa Je weet wel.. Dat mens waar mee je elke dag opschiet;) Ja ik ken Makebelieve voor als je het nog steeds niet door hebt..
    We praten er dagelijks over weet je nog? :'D

-Oh veranderd ze der reactie.. xD-

[ bericht aangepast op 1 okt 2010 - 7:28 ]

Ivar Oosterloo.

Tomdesexbom schreef:
    (...)

Carmen, ben jij nou zo dom of niet? Ik ben Melissa Je weet wel.. Dat mens waar mee je elke dag opschiet;) Ja ik ken Makebelieve voor als je het nog steeds niet door hebt..
    We praten er dagelijks over weet je nog? :'D

-Oh veranderd ze der reactie.. xD-
    ja maar ik let nooit op de namen xD ik ging kijken naar de naam toen jij zei dat je gereageerd had xD

wtf.

hoezo gaat Joey voetballen. Ik zie het echt voor me. Hij rennend met zijn kleine beentjes en dan gaat ie helemaal zigzaggen tussen de grotere voetballers. (krul)

A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.

Quidnunc schreef:
    wtf.

hoezo gaat Joey voetballen. Ik zie het echt voor me. Hij rennend met zijn kleine beentjes en dan gaat ie helemaal zigzaggen tussen de grotere voetballers. (krul)
    Haha xD of staat jasper ineens voor hem xD knalt joey keihard tegen hem aan xD

Uhm, ik droomde dat ik rondliep over een heel groot plein dat me heel erg deed denken aan een plein dat ik ooit had gemaakt met Zoo Tycoon 2. En daar kwam ik opeens een vriendinnetje van m'n zusje tegen en daar ging ik mee praten, maar toen kwam er een vriend van m'n zusje langs en hij ging heel stoer vertellen dat ie een fles wodka had opgedronken ofzo? (zie ik 'm nog wel voor aan). En toen weet ik het niet meer.

It's time to be happy again.

over een laptop van bamboe:|
    das het enige...
    ja ik heb echt vage dromenxD zat ik de hele tijd achter laptop van bamboe...

sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

Ik droomde dat ik een boete van €418,36 moest betalen omdat ik single was XD En mijn ouders en broers enzo vonden dat heel normaal 'had je maar een vriendje moeten hebben'

Annerobin schreef:
    Ik droomde dat ik een boete van €418,36 moest betalen omdat ik single was XD En mijn ouders en broers enzo vonden dat heel normaal 'had je maar een vriendje moeten hebben'
    - strike -