• Wie-o-wie kan ons helpen???
    we moeten op de een of andere manier in contact kunnen komen met Ruud van Nistelrooij of een andere speler van het elftal, dit is van groot belang voor ons profielwerkstuk.
    alvast bedankt(flower)

    wil een mod de titel aanpassen?? ajb in ''contact gezocht'' of iets dergelijks!

    detelefoongids.nl?
    nee sorry, ik heb geen flauw idee hoe je ze even op kan bellen.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Frostwork schreef:
    detelefoongids.nl?
    nee sorry, ik heb geen flauw idee hoe je ze even op kan bellen.
    tis al iets aangepast, het gaat namelijk om het in contact komen, niet om het telefoonnummer zelf xD

    > Titel aangepast :Y)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    geen flauwidee
    meschien... nee sorry ik wilde ook zeggen telefoongids.


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Misschien via management van die voetbalclub?


    make cake, not war

    Sorry maar ik heb net hun telefoonnummer uit mijn mobiel verwijderd, ze nemen toch nooit op. (cat)
    haha, ik denk eerlijk dat dat moeilijk is om met hun zomaar in contact te komen? of ben ik nou zo scheel?


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Hyves, Twitter, Facebook? Geen flauw idee. Misschien via het management.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Mail sturen naar een of ander management is denk ik het verst dat je kunt komen.


    Life is hard and then we die

    Het zal vast heel moeilijk zijn om met ze te praten of whatever, maar de club heeft vast een mail-adres ofzo voor fans... misschien kun je daar een mailtje heensturen? :S
    Het probleem is dat ze veel te veel fans hebben, en zij natuurlijk niet kunnen weten dat je die info voor je werkstuk nodig hebt als dat tenminste echt zo is :P


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik denk via hun management, inderdaad.


    Hope goes lost but never dies.

    hij woont bij mij in het dorp ik zou zeggen ga bij ons naar de c1000 want daar komt hij geregelt
    gregory van der wiel heeft hyves en twitter.
    en meerdere spelers hebben volgens mij ook twitter

    [ bericht aangepast op 1 okt 2010 - 14:58 ]


    (Be)lieve in (you)rself

    CAC schreef:
    hij woont bij mij in het dorp ik zou zeggen ga bij ons naar de c1000 want daar komt hij geregelt
    gregory van der wiel heeft hyves en twitter.
    en meerdere spelers hebben volgens mij ook twitter

    Oh waar woon je ergens dan? :D Want dat zochten we (invincible en ik dusxD) ook al de hele tijd op te zoeken, maar we kunnen het niet vinden.
    Bedankt voor de tip! :D <3


    ars moriendi

    Twitter of misschien via hun website?


    *insert philosophical cringe expression here*

    Zorgen dat je aan hun emailadres komt.


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO