• Tijdens gym, moest ik een koprol doen. Toen ik die eenmaal deed, stootte ik met mijn gezicht keihard tegen mijn knie, en kijk eens. Mijn hele bovenlip bloedde. En die lag dus open. Dat ga ik dus never meer doen, hoor.

    En heb jij eens ongelukjes gehad tijdens gym?


    J'ai une fleur rebelle

    ik ben van de brug gevallen met mijn hoofd erop ik was er niet meer helemaal bij daarna...


    #WWED - What Would Emma Do?

    een jaar terug of zo.....rende ik kei hard maar ik lette niet op en toen rende ik tegen een muur aan xD. ik lag helemaal dubbel en de rest vroeg "gaat het ???" en ik zij ja maar ik had kop pijn als een gek:O. maar ik liet niks merken:P


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ja, ik sprong over een bank, gleed uit met mijn rug op die bank. Auwch.


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    een bank op m'n teen laten vallen, 3 meter naar beneden gevallen bij touwklimmen, ontelbare ballen in m'n gezicht gehad, languit op het grasveld omdat een jongen het wel grappig vond mij te haken met een hockeystick.. i love gym.


    It's time to be happy again.

    niet echt heel erg
    we moesten met een bal dribbelen en toen sloeg ik iets te hard op de bal en kaatste die terug tegen mijn kin xD

    en op de basisschool was ik aan het rennen en toen wilde ik stoppen maar mijn benen niet en toen viel ik xD

    [ bericht aangepast op 1 okt 2010 - 16:42 ]


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    we moesten achter zo'n lat staan, van ijzer. en dan zo'n kogelbal gooien.
    Wat doe ik? ga ik naar voren rennen val ik en snij ik me hand aan die lat -,-en valt een kogelbal op me

    Een balk van 8486186 kilo op m'n voet gevallen.
    Met hoogspringen toen ik neerkwam, koprol gemaakt > knie in gezicht.
    Maar dat was niks ofzo, ik heb niet snel pijn.


    I live for the applause, you will die for it.

    we moesten een keer iets op de rekstok doen en toen ben ik er van af gevallen, toen had ik mijn arm gebroken! Ö


    Even a white rose has a black shadow.

    Ik val altijd. :'D


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Ballen tegen mijn hoofd, verschillende blauwe plekken, ofja bijna elke les een blauwe plek... Lo is gewoon een hel voor mij!


    Sometimes, you need to step outside, get some fresh air, and remind yourself of who you are and who you want to be.[

    Ik raakte letterlijk om de gymles gewond ='D


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Kikkeli schreef:
    Een balk van 8486186 kilo op m'n voet gevallen.Met hoogspringen toen ik neerkwam, koprol gemaakt > knie in gezicht.
    Maar dat was niks ofzo, ik heb niet snel pijn.


    Zeker geen pijn? :|


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    nee nooit(krul)


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    altijd heb ik wel wat. :x
    vandaag had ik met basketbal een bal tegen mijn neus aan gekregen.
    resultaat bloedneus. :Y)
    maar ik had wel mazzel want het waren de eerste 5 minuten dus de rest van de les mog ik op de bank zitten met een zakdoekje in mijn hand. hihi$ :Y)


    Life is a beautiful struggle

    Turnen is inderdaad echt dodelijk.
    We moesten vandaag heen en weer over dezelfde bank springen.
    Maar stel nu dat je valt, dan val je dus helemaal met je gezicht tegen de grond enzo.
    Echt gevaarlijk.(cat)
    Haha, oké, ik viel dus bijna.


    effort never betrays you