• Tijdens gym, moest ik een koprol doen. Toen ik die eenmaal deed, stootte ik met mijn gezicht keihard tegen mijn knie, en kijk eens. Mijn hele bovenlip bloedde. En die lag dus open. Dat ga ik dus never meer doen, hoor.

    En heb jij eens ongelukjes gehad tijdens gym?


    J'ai une fleur rebelle

    Een kogelbal op mijn tenen laten vallen.


    La credenza è una medicina contro il timore

    Nee, en dat verbaast me, want ik ben superonhandig :X


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Elke week opnieuw :Y)
    Deze week ben ik tegen de hoek van de bank gelopen, nu ziet mijn been hélemaal blauw


    We're hiding behind skin that's too tough

    Ik ben ook onhandig xD
    ik ben wel paar x tegen mensen aangebotst met basketbal


    They fell in love, didn't they?

    Ja, met touw klimmen mijn handen verbrand, ik ben ook wel al een keer ergens tegen aan gelopen, een raket in m'n gezicht geslagen,...
    Je kent dat wel.(krul)


    effort never betrays you

    Toen ik nog in de brugklas zat, heb ik heel vaak mijn enkelbanden gescheurd door de gymlessen. Daarna heb ik een paar jaar niet meer mogen gymen. Dinsdag had ik 'softbal' bij LO en wat denk je? Ik heb toch wel mijn rechterhand gekneusd zeker! (ik ben rechtshandig). Toen ik in de bus zat werd mijn hand helemaal dik net als mijn duim, wijs -en middelvinger en mijn vingers bleven in een rare positie staan (ik kreeg ze niet meer anders). Bleek dus dat ik mijn pols en hand gekneusd heb. Nu mag ik ook weer twee a drie weken niet meer meegymen. Conclussie: LO is gewoon heel slecht voor mijn gezondheid (cat)

    [ bericht aangepast op 30 sep 2010 - 20:00 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ik ben ooit tijdens LO met baseball uitgeschoven op een nat grasveld en zonder dat ik iets had gevoeld, zat er een snee van 10 cm in mijn knie.


    Home is now behind you. The world is ahead!

    In het vijfde -of zesde, dat weet ik niet meer- moesten we zo over een plint springen maar in plaats van dat ik er over sprong, sprong ik er tegen en de bovenste delen van de plint vielen eraf en ik viel erin. Ik ben toen met mijn hoofd op een ijzere staaf gebotst en heb een week in het ziekenhuis gelegen met een gebroken neus, hersenschudding en een kapotte lip..


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    vandaag voel ik nog kei hard op de grond. Ik alg zelf persoonlijk dubbel en iedereen maar vragen:'Gaat het?'


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik moest de handstand doen, en toen zakte ik door mijn armen en maakte ik een enorme faceplant (zie naam, ghehe)


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Uhh,, lang geleden op de basisschool gevallen, armbandje nog om en die stak in mijn arm en toen bloedde het een beetje (A)


    You are beautiful, you are love.

    Koprol maken => had ik toch iets te lang niet meer gedaan. Krak, zei mijn rug. Een week op bed gelegen met een gigantische rugpijn.


    Life is hard and then we die

    omg,deze verhalen maken me bang. gym is dodelijk

    ik mag al niet meedoen met gym, wegens een ongeluk ^^
    dus ik zat aan de kant en zelfs toen kreeg ik nog een bal recht in mijn gezicht :S


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    KOWEED schreef:
    omg,deze verhalen maken me bang. gym is dodelijk


    Dat is het zeker. (krul)


    J'ai une fleur rebelle