• Ik wil een antwooord waarom Th Saki heeft ontslagen.
    Saki was hun aller eerste bodyguard ! ;O


    Spirits move me, every time I'm near you.

    Saki is niet ontslagen, ik heb het gevraagt & Saki is nog hun bodyguard ;)


    Let the Night embrace you

    okey effe chillen, er is nog geen officiele bevestiging dat Saki zou zijn ontslagen. tot zolang geloof gewoon geen roddels meiden ik zal het pas willen geloven als het op hun site staat.

    xx C


    If you obey all the rules, you miss all the fun!

    Dat is een roddel

    TH zou Saki nooit ontslaan.. Want SAKI IS FUCKING HIP (H)


    Tom and Georg could write a bad romance.

    "Normaal zouden we nog erg trots zijn als wij onze Saki zouden spotten, maar dat is vanaf nu niet meer nodig. Wat is er gebeurd ? Nou, dit : Tokio Hotel heeft VSD Hamburg ontslagen als de beveiliging van de band. NEE, niet het management, maar de jungs zelf hebben deze beslissing genomen. Tobi heeft het nieuws verteld tegen enkele fans die vervolgens vertelden : "Saki is ontslagen en hij werkt sowieso niet meer voor Tokio Hotel. Tobi heeft VSD Hamburg voortijdig verlaten. Desondanks heeft hij toch een nieuw contract weten te krijgen en nu is hij de baas van de security."

    "Four Artists neemt de boel nu over."


    Ik ga de reden nog zoeken. :'DD


    -

    Dat is een roddel

    TH zou Saki nooit ontslaan.. Want SAKI IS FUCKING HIP (H)


    Normaal zouden we nog erg trots zijn als wij onze Saki zouden spotten, maar dat is vanaf nu niet meer nodig. Wat is er gebeurd ? Nou, dit : Tokio Hotel heeft VSD Hamburg ontslagen als de beveiliging van de band. NEE, niet het management, maar de jungs zelf hebben deze beslissing genomen. Tobi heeft het nieuws verteld tegen enkele fans die vervolgens vertelden : "Saki is ontslagen en hij werkt sowieso niet meer voor Tokio Hotel. Tobi heeft VSD Hamburg voortijdig verlaten. Desondanks heeft hij toch een nieuw contract weten te krijgen en nu is hij de baas van de security."

    Four Artists neemt de boel nu over.


    Dit komt toch echt van een heleboel [duitse] sites. -De duitse heb ik vertaald.-


    -

    Dat is een roddel

    TH zou Saki nooit ontslaan.. Want SAKI IS FUCKING HIP (H)


    Normaal zouden we nog erg trots zijn als wij onze Saki zouden spotten, maar dat is vanaf nu niet meer nodig. Wat is er gebeurd ? Nou, dit : Tokio Hotel heeft VSD Hamburg ontslagen als de beveiliging van de band. NEE, niet het management, maar de jungs zelf hebben deze beslissing genomen. Tobi heeft het nieuws verteld tegen enkele fans die vervolgens vertelden : "Saki is ontslagen en hij werkt sowieso niet meer voor Tokio Hotel. Tobi heeft VSD Hamburg voortijdig verlaten. Desondanks heeft hij toch een nieuw contract weten te krijgen en nu is hij de baas van de security."

    Four Artists neemt de boel nu over.


    Dit komt toch echt van een heleboel [duitse] sites. -De duitse heb ik vertaald.-


    -

    Hmhm ja klopt. Tobi schijnt getekend te hebben bij de Fout Artists. Saki wilde dat niet omdat hij dan geen hoofd meer zou zijn.

    Zo, heb ik vernomen.
    Maarja goed, al mijn bronnen die normaal wel antwoord geven zwijgen rond dit onderwerp. Heel raar.

    Nou ik vind het wel stom want Saki was leeeukk (:
    ALs het echt zo is..Gewoon bij volgende TH tv goed opletten of ie daar niet ergens rondhuppelt xD

    Hmhm ja klopt. Tobi schijnt getekend te hebben bij de Fout Artists. Saki wilde dat niet omdat hij dan geen hoofd meer zou zijn.

    Zo, heb ik vernomen.
    Maarja goed, al mijn bronnen die normaal wel antwoord geven zwijgen rond dit onderwerp. Heel raar.


    n__n


    -

    Ik vraag het nu nogmaals aan mijn tussenpersoon naar het duitse management /andreas.
    oeh en het zegt:

    -naam weg, in vebrand met stalkers- zegt:
    vsd kreeg te veel aandacht, de officiele reden, is dat de amerikaanse fans respectloos waren.
    Dat dus, lees het zelf hier.

    Omdat TH dom is.


    Waaa, ik lag vlak. XD


    blame the bully.