• Ik wil een antwooord waarom Th Saki heeft ontslagen.
    Saki was hun aller eerste bodyguard ! ;O


    Spirits move me, every time I'm near you.

    Omdat TH dom is.


    ok

    th is ni dom:@

    en omda th een contrasct heeft getekend dat iemand anders de baas is van de security en dat wou saki ni en drm hebben ze hem ontslage


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Ik wil het ook weten maar Iedereen is ontslagen niet allen Saki want Four artist ofzo neemt het over! De reden weet ik nog niet maar dat ben ik aan het zoeken!

    Ik vind het wel dom wrrm nu Saki??:|

    <3

    Ik wil het ook weten maar Iedereen is ontslagen niet allen Saki want Four artist ofzo neemt het over! De reden weet ik nog niet maar dat ben ik aan het zoeken!

    Ik vind het wel dom wrrm nu Saki??:|

    <3


    Idd ..

    Saki was hun allereerste bodyguard .. en nu ontslagen ze hem gewoon ;O


    Spirits move me, every time I'm near you.

    oo daarom maar wrrm stond er dan dat th ze allemaal hebben ontslagen??

    dat staat op internet en kreeg super veel verschillende mailtjes via msn,hyves, netlog enz

    <3

    Idd ..



    Saki was hun allereerste bodyguard .. en nu ontslagen ze hem gewoon ;O


    idd!

    oo daarom maar wrrm stond er dan dat th ze allemaal hebben ontslagen??

    dat staat op internet en kreeg super veel verschillende mailtjes via msn,hyves, netlog enz

    <3
    Ze hebben ze ni allemaal ontslagen hoor


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    oo daarom maar wrrm stond er dan dat th ze allemaal hebben ontslagen??

    dat staat op internet en kreeg super veel verschillende mailtjes via msn,hyves, netlog enz

    <3


    Ze zijn allemaal ontslagen .; maar ik vind da zo erg da Saki is ontslagen .. ik vond die schattig ( Woooww .. hoor mij bezig x'D )


    Spirits move me, every time I'm near you.

    oo daarom maar wrrm stond er dan dat th ze allemaal hebben ontslagen??

    dat staat op internet en kreeg super veel verschillende mailtjes via msn,hyves, netlog enz

    <3


    Ze zijn allemaal ontslagen .; maar ik vind da zo erg da Saki is ontslagen .. ik vond die schattig ( Woooww .. hoor mij bezig x'D )


    Spirits move me, every time I'm near you.

    oo daarom maar wrrm stond er dan dat th ze allemaal hebben ontslagen??

    dat staat op internet en kreeg super veel verschillende mailtjes via msn,hyves, netlog enz

    <3


    Ze zijn allemaal ontslagen .; maar ik vind da zo erg da Saki is ontslagen .. ik vond die schattig ( Woooww .. hoor mij bezig x'D )


    Spirits move me, every time I'm near you.

    Ze hebben ze ni allemaal ontslagen hoor


    Nou snap ik het niet meer hoor iedereen zegt dat TH ze allemaal hebbe ontslagen en dat Four artist ofzo het overneemt en nu is allen Saki ontslage??

    Ze zijn allemaal ontslage en Four artist [ofzo] neemt het over!

    Saki werd gewoon te bekend voor de fans..Het was zijn werk om TH te beschermen en niet zichzelf! =]

    Tobi blijft:Y)
    maar in Amerika leidden de fans de securety teveel af door handtekeningen enzo te vragen. Dat was in Europa ook, maar in Amerika nog erger, daardoor kon VSD hun werk niet meergoed doen.
    Tobi heeft een contract getekent bij Four Artists dus hij blijft wel


    If you want me to listen, whisper...

    Volgens mij is Saki niet eens ontslagen want de jongens hadden een héle goede band met Saki dusja wrm zouden ze hem dan ontslaan?

    Omdat saki teveel fans kreeg en zelf eigenlijk ook beveiliging nodig had xD
    DAT IS ÉÉN RODDEL
    roddel twee is: TH gaat naar ewen andere platenmaatschppij want het contract is voorbij (dat avn het contract is waar)