• Ik dus wel.. en ik word er echt scheel van gewoon.. ik erger me dood, want het is ook nog eens zo'n saaie rotschool waar dus echt nix te doen is.. jah naar t lageland, (das een iniminiwinkeldingetje vlak bij school) maar daar ben je al snel op uitgekeken..


    Sleep And Remember, My Last Lullaby, So I'll Be With You, When You Dream

    nee, nooit. je kan het wel hebben, maar of we hebben het meestal niet in ons rooster of ze verschuiven de vakken (als het mogenlijk is) om ons zo een uur eerder naar huis te laten gaan


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    MissyMe schreef:
    (...)


    in 5 havo, heb je haast geen huiswerk.. dat is t probleem...

    Ik zit ook in 5 havo en ik heb genoeg te doen. Volgende week heb ik 1 pw 2 so 1 mo en dan ook nog gewoon huiswerk.
    Ik krijg volgende week te horen over mijn po te horen en ik moet een les doen voor levensbeschouwing die ik helemaal moet voorbereiden. Daar naast moet ik voor Nederlands Duits en engels lezen.
    Man ik heb best veel te doen.
    Dus ik snap niet hoe jullie geen huiswerk kunnen hebben.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik zit ook in 5 havo en ik heb genoeg te doen. Volgende week heb ik 1 pw 2 so 1 mo en dan ook nog gewoon huiswerk.
    Ik krijg volgende week te horen over mijn po te horen en ik moet een les doen voor levensbeschouwing die ik helemaal moet voorbereiden. Daar naast moet ik voor Nederlands Duits en engels lezen.
    Man ik heb best veel te doen.
    Dus ik snap niet hoe jullie geen huiswerk kunnen hebben.


    omdat we daar aparte lessen voor hebben en wij geen toetsen meer hebben behalve SE en CSE


    Sleep And Remember, My Last Lullaby, So I'll Be With You, When You Dream

    MissyMe schreef:
    (...)

    omdat we daar aparte lessen voor hebben en wij geen toetsen meer hebben behalve SE en CSE

    Maar hebben jullie dan helemaal geen huiswerk?


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall


    Maar hebben jullie dan helemaal geen huiswerk?


    nopes.. pws moet je in de OSB uren maken, verder kun je niet bij die bestanden, en voor de andere vakken heb ik het altijd al in de lessen af..


    Sleep And Remember, My Last Lullaby, So I'll Be With You, When You Dream

    Ik ga meestal naar de kinderboerderij :3


    Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden: Als je troebel water met rust laat, wordt het vanzelf helder.

    Ik heb op maandag 1 tussenuur en op vrijdag de 1ste 2 uur vrij, that's it. Maar wij hebben daarvoor een geweldige school: wij moeten zeturen maken, zelfstandige studieuren... En I love them. Want daar maak ik mijn huiswerk en thuis hoef ik dan alleen nog maar te leren voor toetsen. En als ik geen huiswerk of leerwerk heb, dan vraag ik altijd of ik het laatste uur in mijn tussenuur mag doen, haha.


    To live would be an awfully big adventure

    MissyMe schreef:
    (...)

    nopes.. pws moet je in de OSB uren maken, verder kun je niet bij die bestanden, en voor de andere vakken heb ik het altijd al in de lessen af..

    Dat is best wel stom dan,dat je niet bij die stof kan. Ik wens je alvast succes met je vervolg wand dan moet je alles thuis doen en wou je dat je tussenuren had.

    Neem anders een boek of tijdschrift of iets anders mee dan heb je wat te doen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Dat verschilt per week, maar soms heb ik wel 4 uur 'tussenuur' :(


    There are several things that I have been doing wrong.

    Ik had er eerst 7, toen 9 en nu weer 7. En ik hoef geen studieuren meer te maken. Maar meestal ga ik huiswerk doen ofzo. Maarja als ik die uren niet gehad zou hebben, was ik vrijdag vrij geweest-,-


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik wil ze ook, dan maar wat langer op school. In tussenuren kun je juist huiswerk maken zonder afleiding van computer. Oké, ik geef toe, maar wel van leuke jongens. (Het lijkt gewoon alsof hij áltijd in de aula zit)


    make cake, not war

    ja wel 7 ingeroosterd en dan ook nog een aantal die dan gewoon uitvallen! Vervelend!! zeker omdat het er op dinsdag wel 3 achter elkaar zijn. En dan soms nog net even gym na tussenuur of nog CKV...:(
    Gelukkig heeft mijn vriendin precies hetzelfde rooster dus gaan wij meestal samen pepernoten eten, onze tussenuurverslavingxD


    ~ Nobody is perfect untill you fall in love with them~

    Ik heb 3 vaste tussenuren, maar dan heb ik juist tijd om huiswerk te maken. Als ik daar geen zin in heb, ga ik gewoon op Tumblr, Youtube of Quizzol (krul)


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Ik heb geen ingeroosterde tussenuren. Alleen soms valt er wat uit en dan heb ik er één of twee. (:


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Zoiets bestaat in Belgie niet, dus nee (cat)


    Sarah; Boefke is nen heten beer!