• Ik dus wel.. en ik word er echt scheel van gewoon.. ik erger me dood, want het is ook nog eens zo'n saaie rotschool waar dus echt nix te doen is.. jah naar t lageland, (das een iniminiwinkeldingetje vlak bij school) maar daar ben je al snel op uitgekeken..


    Sleep And Remember, My Last Lullaby, So I'll Be With You, When You Dream

    Nee, maar eentje, en dat is nu ;p
    Verder heb ik 2x het eerste uur vrij, en voor de rest gewoon schooluren.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik heb in totaal 4 tussenuren, en vind het wel relaxed. Ik heb het grootste gedeelte hierdoor ook gewoon m'n huiswerk af, als ik ze inruil voor studieuren.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ja, maar ik vind het heerlijk, lekker chillen met mensen uit je klas waar je normaal nooit mee om zou gaan.:Y)


    *insert philosophical cringe expression here*

    Soms wel eens, meestal ga ik dan gewoon een beetje praten met mensen enzo, en héél soms maak ik alvast wat huiswerk zodat ik thuis niets meer hoef te doen ;D


    Hope goes lost but never dies.

    In mijn normale rooster heb ik geen vaste tussenuren, maar ik heb wel heel vaak tussenuren door uitval enzo. Ik vind het niet zo erg, wij gaan dan gewoon de stad in met zijn allen (:

    [ bericht aangepast op 30 sep 2010 - 16:18 ]


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ja, maar wel samen met een leuke uitwisselingsstudent, die nu in mijn klas zit, en en en dan helpt hij mij met frans, en ik hem met al die andere vakken :Y)


    'Word'.

    Ik heb het niet vaak, misschien 1x in de week of 2x.
    Maar als ik een tussenuur heb, heb ik altijd lol, of ga ik leren voor iets.

    Netamu schreef:
    Ja, maar wel samen met een leuke uitwisselingsstudent, die nu in mijn klas zit, en en en dan helpt hij mij met frans, en ik hem met al die andere vakken :Y)

    Wil ik ook! ;D


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Smartiepants schreef:
    (...)
    Wil ik ook! ;D


    ghehe ;x


    'Word'.

    Nee ik heb er maar 1,ik wou juist dat tussen uren had,dan had ik het thuis niet zo druk.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik heb er standaart twee achter elkaar. Je hebt dan ook gewoon geen fuck te doen. Naar deen gaan is gewoon oer saai want niemand gaat mee. Ik bedoel Like Come on. IN je examen jaar twee tussen uren en dan zegen ze dat je geen tussen uren kan hebben. FUCKT UP KUT XD


    Love sheds light one the darkest of times

    DefectGirl zei op 30 sep 2010 - 16:06:

    Ik heb er standaart twee achter elkaar. Je hebt dan ook gewoon geen fuck te doen. Naar deen gaan is gewoon oer saai want niemand gaat mee. Ik bedoel Like Come on. IN je examen jaar twee tussen uren en dan zegen ze dat je geen tussen uren kan hebben. FUCKT UP KUT XD



    kijk daar heb ik dus ook last van!xD maaar bij mij noemen ze het "studieuren"

    wat gaat dr dan in mijn kop om; ........... riiighhtt...........?


    Sleep And Remember, My Last Lullaby, So I'll Be With You, When You Dream

    nee bij ons krijg je dat pas vanaf de 4e


    (Be)lieve in (you)rself

    Ik snap jullie probleem niet echt,je kan dan toch huiswerk maken/leren. Ik wou juist dat ik ze had.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Exercitus zei op 30 sep 2010 - 16:16:

    Ik snap jullie probleem niet echt,je kan dan toch huiswerk maken/leren. Ik wou juist dat ik ze had.



    in 5 havo, heb je haast geen huiswerk.. dat is t probleem...


    Sleep And Remember, My Last Lullaby, So I'll Be With You, When You Dream