• Nou ik vraag me eigenlijk af..Wie op Q. wel een iets heeft gestolen

    Ik doe het namelijk best wel vaak -Shame- Maar ben nog nooit aangehouden door de politie


    Je mpp moeder swaa

    Nee, niet van plan ook. I am making money to get stuff =3


    Life is hard and then we die

    Ik haha.


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Nou ik iniedergeval niet xD
    Maar waarom zou je dingen stelen?


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Als je een knikker oprapen die uit een zakje kwam en die er ''heel per ongeluk(nerd)'' uitrolde en in je zak steken stelen noemt, dan ja ik heb ooit wat gestolen. :'D


    *insert philosophical cringe expression here*

    Nee, ben een engel. :')
    En ben daar wel trots op. Ik bedoel, als je gaat stelen maakt het je niet stoerder, integendeel, het maakt je juist laffer en zieliger!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    OpperKip schreef:
    Nou ik iniedergeval niet xD
    Maar waarom zou je dingen stelen?


    Nou ik was met mn vriend bij de supermarkt tijdens de pauze op de basisschool en toen hadden we 2 energiedrankjes en 2 zakjes chips gestolen.We ontsnapte door de zelfscan-kassa :S
    Maar alsnog voel ik me schuldig,We kwamen geld tekort foei


    Je mpp moeder swaa

    PUKKELxDING schreef:
    Nee, niet van plan ook. I am making money to get stuff =3


    Your make-up is terrible

    StereoZebra schreef:
    (...)

    Nou ik was met mn vriend bij de supermarkt tijdens de pauze op de basisschool en toen hadden we 2 energiedrankjes en 2 zakjes chips gestolen.We ontsnapte door de zelfscan-kassa :S
    Maar alsnog voel ik me schuldig,We kwamen geld tekort foei


    Oww okay xD


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Springfield schreef:
    Nee, ben een engel. :')
    En ben daar wel trots op. Ik bedoel, als je gaat stelen maakt het je niet stoerder, integendeel, het maakt je juist laffer en zieliger!


    Ik steel niet omdat ik het stoer vind ofzo,Ik deed het alleen omdat ik miss geld tekort had (eigenlijk heb ik dat van mn broer) maar mijn ma doet er nix aan


    Je mpp moeder swaa

    StereoZebra schreef:
    (...)

    Ik steel niet omdat ik het stoer vind ofzo,Ik deed het alleen omdat ik miss geld tekort had (eigenlijk heb ik dat van mn broer) maar mijn ma doet er nix aan

    Nja dat wou ik er nog even bijzetten. Vat het niet te persoonlijk op. ;x Ik bedoel het niet aanvallend ofzo. O.o Ik denk namelijk niet dat je dingen steelt zoals kleren enzo, want dat zou wel al veel erger zijn. :')


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Springfield schreef:
    (...)
    Nja dat wou ik er nog even bijzetten. Vat het niet te persoonlijk op. ;x Ik bedoel het niet aanvallend ofzo. O.o Ik denk namelijk niet dat je dingen steelt zoals kleren enzo, want dat zou wel al veel erger zijn. :')


    Nee kleren noch albums in iedergeval niet


    Je mpp moeder swaa

    Ik (: Maar niet bijv. kleren ofzo, ja sokken een keer omdat er gaten in die van mij zaten en we gym hadden haha. Maar voor de rest niets groots.


    s[he] be[lie]ve[d]

    Vandaag hadden 2 jongens bij mij in de klas eigenlijk hetzelfde wat ik vroeger heb gedaan.Het was ze 5 keer gelukt,maar vandaag werden ze gepakt,Ze moesten kiezen tussen een boete of taakstraf + een gele kaart van school (het waren 2e klassers en die mogen het schoolplein niet af) Ik was in de zelfde supermarkt als hun samen met een vriendin van me.We moesten eigenlijk ook mee want we waren getuige


    Je mpp moeder swaa

    StereoZebra schreef:
    (...)

    Nee kleren noch albums in iedergeval niet

    Sorry als je, je aangevallen of aangesproken voelde, was niet mijn bedoeling! ;x


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Springfield schreef:
    (...)
    Sorry als je, je aangevallen of aangesproken voelde, was niet mijn bedoeling! ;x


    Nee geeft nix


    Je mpp moeder swaa