• Hooi :D
    Ik ben egt vet depri en als je wil mag je lezen waarom maar als je niet wilk hoeft het natuurlijk niet (A)
    Ik was dus heel erg verliefd op een jongen (Toevallig mijn beste vriend)
    Ik had ook 1 X met hem gezoend...
    Ik heb hem nooit verteld dat ik hem leuk vond(hij vond mij wel leuk)
    Maar ik wou niks met hem beginnen zegmaar xD (Spreek nu egt wartaal ik weetet xD)

    Ik was vandaag dus buiten met een oude goede vriendin en die jongen.
    Op een geven moment bleek hij nu haar dus leuk te vinden ...
    ik vet depri xD

    Nja nadat ze me thuis gebracht hadden heeft hij met haar gezoend (Ik zag het!!) En mijn vriendin zij het ook tegen me
    Maar nu blijkt dus dat hun elkaar leuk vinden want dat zijden ze tegen mij op msn (Ieder apart)
    En hij vertelde mij datie mij nooit egt leuk vond (:()

    Maar nu voel ik me echt zwaar *** Wat kan ik daar aan doen
    (Btw die vriendin weet niet dat ik hem leuk vind/vond)

    Xxx (K)
    Respect voor de mensen die dit allemaal lezen xD (K)


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Je bent vet depri maar ondertussen typ je wel twintig smilies die lachen? Aha...


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    DECIBELLE schreef:
    Je bent vet depri maar ondertussen typ je wel twintig smilies die lachen? Aha...

    Tja soms doe je dat om jezelf wat op te vrolijken (krul)


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Tja soms doe je dat om jezelf wat op te vrolijken (krul)

    Daar heb ik nog nooit van gehoord, haha (nerd)


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Hahah jaa :D
    Van smilies word ik gwn wat vrolijker
    Daarom staat meestal na elke zin een smilie :D


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Ik denk dat er niets anders op zit, dan hem proberen te vergeten. Hij zegt dat hij jou niet leuk vindt en die vriendin van je wel. Je kan altijd wachten natuurlijk en kijken hoe het afloopt tussen ze, maar als ik jou was zou ik hem gewoon proberen te vergeten. Die gast is je gewoon niet waard. Ik bedoel, eerst laat hij je weten dat hij je leuk vindt en zoent hij met je, waarna hij later zegt dat hij nooit wat voor je heeft gevoeld. Wat een vaag gedoe, die jongen is je gewoon niet waard. (:

    Ecstasy schreef:
    Ik denk dat er niets anders op zit, dan hem proberen te vergeten. Hij zegt dat hij jou niet leuk vindt en die vriendin van je wel. Je kan altijd wachten natuurlijk en kijken hoe het afloopt tussen ze, maar als ik jou was zou ik hem gewoon proberen te vergeten. Die gast is je gewoon niet waard. Ik bedoel, eerst laat hij je weten dat hij je leuk vindt en zoent hij met je, waarna hij later zegt dat hij nooit wat voor je heeft gevoeld. Wat een vaag gedoe, die jongen is je gewoon niet waard. (:


    Jaa je heb wel gelijk alleen dat vergeten gaat wat moeilijk omdat ik elke avond met hem buiten ben...
    (omdat hij dus zegmaar mijn beste vriend is/was)


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    OpperKip schreef:
    (...)

    Jaa je heb wel gelijk alleen dat vergeten gaat wat moeilijk omdat ik elke avond met hem buiten ben...
    (omdat hij dus zegmaar mijn beste vriend is/was)


    Misschien kun je wat afstand van hem nemen? Dat je even wat minder met hem omgaat of zo? Ik heb geen idee verder. ;o

    Ecstasy schreef:
    (...)

    Misschien kun je wat afstand van hem nemen? Dat je even wat minder met hem omgaat of zo? Ik heb geen idee verder. ;o


    Jaa goed idee :D
    Ik begin na het weekend (A)
    (je vraagt je vast en cker af wrm xD)
    Nouw ik heb beloofd horror te kijke met een stel vrienden/vriendinnen xD


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Nou, het is je eigen schuld. Je hebt het hem nooit verteld, je wilde zelfs niets met hem. Dus heb je dit maar te accepteren. Hij zegt dat waarschijnlijk omdat hij zich schaamt.
    Je kan wel depri worden door dingen die je zelf hebt veroorzaakt, maar wees eens flink en zet jezelf eroverheen.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Nou, het is je eigen schuld. Je hebt het hem nooit verteld, je wilde zelfs niets met hem. Dus heb je dit maar te accepteren. Hij zegt dat waarschijnlijk omdat hij zich schaamt.
    Je kan wel depri worden door dingen die je zelf hebt veroorzaakt, maar wees eens flink en zet jezelf eroverheen.


    Agree. Anders kun je om (bijna) alles wel depri worden.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Je kunt daar niets aan doen.
    Je hebt je 'kans' verkeken en hij gaat ook door. Wees blij voor hem en blijf gewoon normaal tegen beiden doen, en doe zelf ook leuke dingen.

    Er zijn meer jongens op de wereld behalve hij. (;


    La credenza è una medicina contro il timore

    Ten eerste, ik vind je naam echt geniaal.

    Nja, klinkt een beetje lullig, maar je hebt je kans gehad.


    Never wait for perfection, just make it.

    Patos schreef:
    Ten eerste, ik vind je naam echt geniaal.

    Nja, klinkt een beetje lullig, maar je hebt je kans gehad.


    Dankje ik vind mijn naam ook leuk (A)

    Maar jaa je heb wel een beetje gelijk :D
    Ik kom er wel over heen :D
    En snel ^^


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”