• De mensen die me op Q altijd bij zijn gebleven, zijn de mensen die ik voor het eerst op het forum zag, toen ik voor het eerst op het forum zat. De meeste van die mensen zijn nu allemaal weinig tot niet meer actief of plaatsen soms nog weleens een forumberichtje. Toch zullen deze mensen me altijd bijblijven, omdat zij het waren die ik als eerste zag.

Nu de vraag:
    Wie van Q is jullie altijd bijgebleven?

*insert philosophical cringe expression here*

Hobbelpaard schreef:
    (...)
    Jaaaa, jij bent mij ook bijgebleven, maar dat klopt eigenlijk niet in zinsverband, want je bent er nog, haha :'D

Ja okee dat is zo :'D

-

Teenage & Crazyness zullen me altijd bijblijven, denk ik. En Courtesan omdat die de mooiste SA's schrijft. <3

It's time to be happy again.

Ook degene die ik altijd op het forum zag, in het begin.
    Haha, in januari ofzo keek ik hier soms, en van toen zijn er wel een paar usernames/profielfoto's die ik me nog goed herinner.

effort never betrays you

Lisa, haha. Die zeker weten wel. Ehm voorderest.. RandomRhythm sowieso ook, Kirsten, Esther en de hele reutemeteute.

Lisa als in Stripe.
    (cat)

[ bericht aangepast op 27 sep 2010 - 22:12 ]

"I shut my eyes in order to see.'

DaKrulliCode,
    gha, ik ga altijd naar haar toe :3

Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden: Als je troebel water met rust laat, wordt het vanzelf helder.

Ik met jou omdat ik het helemaal genius vond toen het bleek dat we bij elkaar op school zaten.

it's so empty living behind these castle walls

DELICI0US schreef:
    Ik met jou omdat ik het helemaal genius vond toen het bleek dat we bij elkaar op school zaten.

Jaman dat is toch ook genius. _O_

*insert philosophical cringe expression here*

Eva aka IkerCasillas(krul)

JoJudicious.
    En meeer (krul)

Never look back, don't doubt tomorrow.

SuperTurtle schreef:
    JoJudicious.
    En meeer (krul)

Ik ben er nog, hoor. ;D

I don't need to explain myself, I know I'm right.

JoJudicious schreef:
    (...)
    Ik ben er nog, hoor. ;D

Moehahaha. Jamie likess(nerd)

Never look back, don't doubt tomorrow.

Degenen die in m'n vriendenlijst staan. Helaas zijn ook heeeel veel daarvan niet meer actief of hebben hun account verwijderd. :(

FML

Mensen die ik al best wel lang ken buiten het feit dat ik hier nog geen jaar zit.

Smiling but close to tears.

Pfff, best veel hoor. En het is positief en negatief.

If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

Ecstasy schreef:
    Gewoon de aardige mensen die ik hier heb leren kennen, denk ik.