• Door mijn aller liefste geweldige kat, kan ik nu niet meer inloggen op hotmail -__-'' ik was bezig met inloggen en mijn kat loopt over mijn laptop heen, drukt een paar keer op enter en loopt verder. dus ik wil me weer inloggen, staat er: U heeft zich te vaak proberen aan te melden met een onjuist e-mailadres of wachtwoord. dus dankzij mijn kat, kan ik niet meer op hotmail *zucht*

    wie heeft er ook wel eens van die dingen door zijn huisdieren??


    “In order to succeed, your desire for success should be greater than your fear of failure.” – Bill Cosby

    Jaa, mijn kat loopt dan over mijn toetsenbord en dan staat heel mijn beeld onderste boven :S Heel vervelend en ik weet ook nooit hoe ik dat goed kan krijgen


    I'm the Lizard King, I can do anything!

    BillIsMyDrug schreef:
    Jaa, mijn kat loopt dan over mijn toetsenbord en dan staat heel mijn beeld onderste boven :S Heel vervelend en ik weet ook nooit hoe ik dat goed kan krijgen

    owja.. das ook lekker handig!!


    “In order to succeed, your desire for success should be greater than your fear of failure.” – Bill Cosby

    Mijn kat weet dat 'ie een ferme tik op z'n billen krijgt als 'ie op m'n bureau komt zonder mijn toestemming of dat ik hem eraf til als ik er genoeg van heb. Liever voorkomen dan genezen. Ik schuif m'n toetsenbord ook altijd onder het blad als ik niet in de buurt is maar de pc moet wel aanblijven... dus nee, ik heb daar niet echt last van.
    Wel dat hij een pure Tazzmanian Devil is die er niet bang van is om in de muren te springen en dan de kamer doorgezwiept te worden omdat ie dan het bloed onder je nagels vandaan kan halen.
    Irritant beest zo nu en dan, maar ik hou wel van 'm. :P


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    ja mijn kat die zit ook soms op mijn toetsenbord en dat wil ik wat belangrijks zeggen op msn staat er lsdjrgo;hrlvoGVTATLAHV en dan reset de pc ineens (cat) irri kat!! en hij gaat altijd op mijn hooft of gezicht liggen in in de ochtend zeurend om eten!! (cat) dan loopt hij nog altijd voor mijn voeten en een keer viel ik door hem!! en moest ik een nieuwe tosti maken (huil) want het was bij de deur en toen viel MIJN TOSTI in de bloem bak!! lief beest is het he?? daarnaast is hij MEGA GROOT..


    I lost my dreams when I learnd how to fly!

    BillIsMyDrug schreef:
    Jaa, mijn kat loopt dan over mijn toetsenbord en dan staat heel mijn beeld onderste boven :S Heel vervelend en ik weet ook nooit hoe ik dat goed kan krijgen

    dan moet je ctrl+alt+ pijltjestoets naar boven indrukken en dan is je beeld weer goed


    (Be)lieve in (you)rself

    Ik niet, ik heb geen huisdieren :'D
    Maar het lijkt me wel vervelend als je kat de hele tijd over het toetsenbord loopt D:

    Yukari schreef:
    Ik niet, ik heb geen huisdieren :'D
    Maar het lijkt me wel vervelend als je kat de hele tijd over het toetsenbord loopt D:


    dat is het zeker!! :P


    “In order to succeed, your desire for success should be greater than your fear of failure.” – Bill Cosby

    ik heb geen kat.
    wel twee konijnen die dan op mijn schrift gaan zitten als ik aan het schrijven ben! xD en dan aan mijn pen gaan knagen waardoor ik uitschiet en er een hele pen streep door mijn schrift staat.

    tja... ik heb echt hele eigenwijze konijnen (hopelijk worden hun kinderen ook zo)


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Ja alleen mijn kat is heel lief en doet dat neitxD


    Food.

    Dat is echt handig. =.=
    Maar nee, mijn caviaatjes lopen niet over mijn toetsenbord heen. Hoogstens maken ze kleine gaatjes in mijn kleding door hun pootjes of tandjes, maar dat is het dan ook. ;3


    wth.

    die van mij slaapt allemaarxD


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik had een kat, die als ik naar de plee moes op mn schoot ging zitten! Als ik wou gaan zitten mijn plek in nam, mijn glas water stal als ik even niet keek, het toetsenbord behaard maakte, de draad van mij muis had gesloopt, en de andere kat sloeg! Sirieus dat was echt een KUT KAT!
    Edit: Als ze haar zin niet kreeg ging ze in mijn kamer kotsen en voor de kattenbak pissen.
    En nee ik heb dat beest niet opgevoed, die vriend van me moeder nam dr mee, nu is ze bij zijn ouders :Y)

    [ bericht aangepast op 27 sep 2010 - 16:56 ]