• Liefste mensen, ik heb rollen in de aanbieding.

    Nu bij aankoop van 1 rol 100% korting!
    Tadaaaaaa!
    Shisoku no Akuma
    Ik ben Shouji, 20 jaar een momenteel een student. Ik ga een hogere opleiding volgen. Morgen is mijn eerste dag op school. In mijn oude klas werd ik 'The good one' genoemd. Oke, ik houd mijn handen thuis en ben beleeft. Maar, ik ben meer dan dat. Ik ben de zoon van de duivel! Mijn zwarte engelen vleugels. Daarmee kan ik naar mijn vader. Gewone mensen kunnen ze niet zien. Enkel de mensen die ik toegang geef tot mijn hart kunnen ze zien. Nog iets wat mij onderscheid met de rest. Mijn felle rode ogen. Iedereen denkt dat het contact lenzen zij, ik laat het maar zo. Des te beter. Een normale jeugd krijg je echt niet zomaar als zoon van de duivel. Maar dat is wel wat ik wil! Maar, als ik mijn.. Ik.. Ik heb gewoon moeite met mijn gevoelens. Er zijn van die dagen dat..

    Shouji heeft alles vervalst het lijkt of hij een niveau hoger gaat maar hij komt slechts voor de tweede keer in de mensen wereld, zodra hij daar is voelt hij zich aangetrokken tot van alles! Maar vooral Sachiko.


    Rollen:
    Nana, vriendin van Sachiko
    Masato, zit naast Shouji en kan het best goed met hem vinden
    Ayaka, verliefd op Shouji
    Kameko, vriendin van Ayaka, maar wil niets te maken hebben met Shouji
    Jiro, haat Shouji en is verliefd op Kameko
    Nori, raakt bevriend met Shouji
    Waku, wil meer weten van Shouji
    Misaki, verleid Shouji zoveel ze kan.
    Je kunt zelf ook rollen verzinnen maar daarvoor moet je zelf JAPANSE namen bedenken.
    Voorbeeldjes: Akira, Baku, Gaku, Hideaki, Hiroshi, Naoko, Natsu, Riku, Shiro, Tomi. Aki, Benika, Etsumi, Fumiko, Hatsu, Hina, Machi, Nanko, Ryoko.
    Roze is meisje, blauw is jongen, gezien sommige Japanse namen verwarrend zijn.

    Dit moet je invullen:
    Rol:
    Karakter:
    Eigenschappen:
    Uiterlijk:
    Foto*:
    Gewoontes*:
    Extra*:

    *Mag je invullen hoeft niet.
    De story loopt al maar de rollen lopen in zegmaar.
    Niet de eerste maar de beste!

    [ bericht aangepast op 26 sep 2010 - 12:19 ]

    Anybody?

    Rol:Misaki, verleid Shouji zoveel ze kan
    Karakter: vals, goede actrice, zelfverzekerd, arogant.
    Eigenschappen:goede actrice, sexy, slim, muzikaal en artistiek
    Uiterlijk:zie foto
    Foto*:Misaki
    Gewoontes*:Misaki kijkt 's avonds als ze naar bed gaat niet in spiegels en ze controleert sloten 3 keer
    Extra*;heeft een tatoe op rechter bil

    [ bericht aangepast op 26 sep 2010 - 17:29 ]


    <3

    Vrenasia schreef:
    Rol:Misaki, verleid Shouji zoveel ze kan
    Karakter: vals, goede actrice, zelfverzekerd, arogant.
    Eigenschappen:goede actrice, sexy, slim, muzikaal en artistiek
    Uiterlijk:zie foto
    Foto*:Misaki
    Gewoontes*:Misaki kijkt 's avonds als ze naar bed gaat niet in spiegels en ze controleert sloten 3 keer
    Extra*;heeft een tatoe op rechter bil

    Wat voor tattoo? x)

    Rol: Nana
    Karakter: Nana is eigenwijs en bijdehand. Ze is best wel grappig en maakt ook graag iedereen aan het lachen. Ook staat Nana altijd klaar voor haar vriendinnen en is dol op avontuur.
    Eigenschappen: Bijdehand. Eigenwijs. Grappig. Spontaan.
    Uiterlijk: Lang blond haar
    Foto*: slechte foto ik weet het.
    Gewoontes*: Domme opmerkingen maken.
    Extra*: Ze heeft een hekel aan alles wat groen is en draagt bijna alleen amar paars.


    "Ignite, my love. Ignite."