• Elk jaar doen de vijfdes van mijn school een toneel en aangezien ik dit jaar een vijfdejaar ben, moet ik daar dus ook aan helpen. Ik ben -samen met een vriendin- aangesteld om de poster te maken. Nu, we hebben wel ideeën en ik heb ze al getekend enzo, maar ik weet niet echt meer hoe ik nu verder moet.
    Ik kan ze wel inscannen, maar dan moet ik ze inkleuren met zo'n tekenprogramma op de computer. Maar het probleem is dat ik niet zo'n programma heb & ik dus ook niet weet hoe ik het moet vinden om te downloaden. Ik heb al alles geprobeerd op google, maar ik vind echt geen goed programma. Trouwens, paint is niet zo goed, want daarmee kun je niet echt effecten toevoegen. Ik zoek dus zo'n programma waarmee je o.a. zulke tekeningen kunt inkleuren, met zo'n effecten enzo. Weet iemand zo'n programma?
    Of heeft iemand ervaring met posters maken & is er dus iemand die weet hoe ik het (eventueel) anders kan doen?

    Sorry als dit stom klinkt, maar ik wil echt wel dat het een mooie poster wordt, haha :'D
    Alvast al heel erg bedankt! (:

    [ bericht aangepast op 25 sep 2010 - 17:40 ]


    Never run out of reasons to smile...

    hee zoon programma zoek ik ook xD dus als je het weet ff een bericht je sturen


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    bestaan daar dan programma's voor?
    k weet alleen da ge da naar drukkerijen kunt sturen,ma da's miss wel overdreven voor een school poster.
    Nu jah,, veel succes =)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ook ik wil weten welk progamma, ik houd dit topic in degaten! :9~

    geweldig. Iedereen wil het en niemand weet het.
    Ik zal het is aan mn vader gaan vragen =)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Het probleem is dat ik ooit nog zo'n programma heb gedownload, maar dat was maar voor een maand, omdat je er anders voor moest betalen :x
    En ik weet dus totaal niet meer wat die naam was en zo & eigenlijk heb ik het echt wel nodig :x


    Never run out of reasons to smile...

    Kan je dat niet gewoon met paint doen ? Iedereen die zo'n tekeningen met de computer maakt, heb ik het met Paint in weten kleuren.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Paint,
    Photoshop,
    GIMP

    Ik weet alleen bij photoshop hoe het werkt.
    Alleen ik weet neit waar je het kunt downloaden.
    Het staat bij mij al in het schoolmenu


    Food.