• ik las daar laatst iets over en het leek me wel interessant om een keer te doen...

    even voor de duidelijkheid: Regressietherapie is een therapie waarin je beelden uit je onderbewustzijn of zoals sommigen geloven je vorig leven naar boven haalt. Dit kun je doen om problemen op te lossen door te kijken waar ze vandaan komen of om gewoon te kijken wat zich in je onderbewustzijn/vorig leven afspeeld/heeft afgespeeld.

    wat vinden jullie?


    #WWED - What Would Emma Do?

    Zag ik dat gisteren niet bij House? :'D

    Het lijkt mij heel interessant, trouwens.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Dat wil ik wel eens doen! :'D


    Has no one told you she's not breathing?

    Dat heeft me mama een keer gedaan. (:
    Maar ik wil dat ook eens doen, lijkt me wel vet.


    Never wait for perfection, just make it.

    Separate schreef:
    Dat wil ik wel eens doen! :'D


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Wil ik ook wel, ik wil wel wten wat ik me vorige leven ben geweest. xD


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Haha, ik zie sowieso al van die dingen, maar ik zou er nu wel eens een nog duidelijker beeld van willen hebben!


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Heatherfield schreef:
    Zag ik dat gisteren niet bij House? :'D

    Het lijkt mij heel interessant, trouwens.


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    Heatherfield schreef:
    Zag ik dat gisteren niet bij House? :'D

    Het lijkt mij heel interessant, trouwens.


    hm da weet ik niet ik kijk dat nooit...


    #WWED - What Would Emma Do?

    Ik zou het nooit willen doen,als je hersenen het weg hebben gedrukt is dat niet voor niets.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Dat geloof ik allemaal niet, dus het boeit me niet. :')


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik zou het niet willen doen. Volgens mij houdt het in dat je je geest moet overgeven aan iemand en er zijn bepaalde dingen die ik absoluut niet mag en kan zeggen. Daarom moet ik m'n geest onder controle houden. Althans zo goed mogelijk :'D


    No growth of the heart is ever a waste

    haha, Dat was gister idd in house xD Net zo grappig, was dus ook eerste waar ik aan moest denken xD

    Hm.... Tja, je moet zelf weten, zelf geloof ik er niet zo zeer in, maar als bij House werkt, wrm dan nie bij mij(of jou, of iemand anders:Y))


    ~ You're original, cannot be replaced ~

    Scary ö


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO