• ik verveel me --'
    zeer nutteloos maar geen van mijn abo's heeft er een hoofdstukje bij om te lezen en ik heb even geen zin om nu een verhaal te gaan zoeken dus als je even zo vriendelijk wil zijn je verhaal hieronder te dumpen kan ik weer even toe ^^

    -het liefst een verhaal dat meer dan 40 hoofdstukken heeft of al is afgelopen ik moet me wel een tijdje vermaken
    -liefst geen tokio hotel, voetbal
    -twilight mag maar dan moet het wel orgineel zijn ik heb er al te veel gelezen...
    -JB mag ook maar dan moet het verhaal echt goed geschreven zijn zodat ik er niet op let dat het over hem gaat

    danku voor het onvervelen van mijn dag :Y)


    #WWED - What Would Emma Do?

    Ik ehb heel veel twilight storie bi elkaar zijn het wel 40 hoofdstukken xD(meer wel denk ik)


    "Ignite, my love. Ignite."

    wel,,het is niet mijn storie,,maar 'dance with the devil' is wel mijn favoriete storie =)
    126 deeltjes,afgelopen.
    x


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Het allerlaatste leven van Bella Swan

    Nogal droge humor ^^


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Eh, ik heb een Twilight-story met met dan 40 hoofdstukken, maar die ken je volgens mij al. (:
    [Tenminste, ik dacht dat ik ooit een reactie van je had gezien op een van mijn hoofdstukken.. Vergeef me als dat niet zo is. (cat)]
    Recognizing. [Jacob Black]


    ''i appreciate the masterpiece that is you because your existence alone is art''

    ik heb wel story's maar niet met meer dan 40 hoofdstukken. 1 gaat over onbekende personen en 1 over justin bieber. hihi ;$


    Life is a beautiful struggle

    Penniman schreef:
    Eh, ik heb een Twilight-story met met dan 40 hoofdstukken, maar die ken je volgens mij al. (:
    [Tenminste, ik dacht dat ik ooit een reactie van je had gezien op een van mijn hoofdstukken.. Vergeef me als dat niet zo is. (cat)]
    Recognizing. [Jacob Black]


    ik vergeef je want het is niet zo maar ik ga hem nu lekker lezen :Y)


    #WWED - What Would Emma Do?

    affinity schreef:
    (...)

    ik vergeef je want het is niet zo maar ik ga hem nu lekker lezen :Y)


    Oki haha. (cat)


    ''i appreciate the masterpiece that is you because your existence alone is art''