Mijn papa. Ik vind het echt not done. Ik ben dus al van 1u deze middag thuis en mijn mama is terug naar Belgie voor een week of langer dus zit ik helemaal alleen. Ik heb wel nog mijn hondje maar die stinkt zo ontzettend erg dat ik haar niet in mijn buurt wil momenteel. Wel, back to the point. Mijn papa komt dan eindelijk thuis, nu is het wat vroeger dan normaal. Normaal is het 7 à 8 uur. Zegt hij 'Hoi laurtje, ik moet weer weg.' Kruipt hij in zijn grot -bureau- en gaat hij videoconferenties houden voor zijn werk tot 9 à 10 uur. Ik vind het echt not done dat hij dat doet want ik & mijn mama zijn enkel mee verhuist om meer bij hem te zijn. Op zo'n dagen vraag ik me echt af waarom ik uberhaubt mee verhuist ben. Zo is het al weken lang.
Een beetje steun ? ;(
Edit ; ik wil jullie allemaal bedanken ! Ik heb er met hem over gepraat en nu hebben we samen gezellig gegeten met zijn 2 en gaan we straks op mijn Xbox Modern warefare spelen. Echt, onzettend bedankt allemaal voor jullie advies & steun ! Nu nog zien hoe lang hij het kan vol houden.
[ bericht aangepast op 24 sep 2010 - 20:19 ]
We're hiding behind skin that's too tough