• Bijvoorbeeld liedjes die de hele tijd in je hoofd blijven zitten. Zoals Fuck you van Lily Allen. Dan zing ik elke keer, 'Fuck you, fuhuuck you very muuhuuch',

    Omfg


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Prosecco schreef:
    Ik vind 'Fuck you' van Cee-lo Green zo leuk. x)


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ik had dat lied een keer in mijn hoofd. Ik wilde zo gaan zingen, maar mijn ouders waren net in de buurt, dus ik zo: 'Fu..' -vlucht naar kamer-


    wth.

    xd
    Dat lied van Lily Allen is echt irritant idd XD


    The spaces between your fingers are created so, that another's can fill them

    Dat heb ik ook! Zonder dat ik het dan door heb zit ik keihard "fuck you" te zingen en dan gaan sommige mensen zich aangesproken voelen..


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Wat maakt het uit!


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Dan moeten liedjes zoals Shake It en al die shit ook verbannen worden.

    Heatherfield schreef:
    Ik vind dat nummer zo schijtirritant he :')


    You can close your eyes for things you don't want to see, but you can't close your heart for things you don't want to

    neeeeeee.
    jusit niet.
    ik irriteer iedereen altijd ermee, dan zit een liedje in mijn hoofd en dan ga ik heel hard zingen ahaha.


    Smiling but close to tears.

    Prosecco schreef:
    Ik vind 'Fuck you' van Cee-lo Green zo leuk. x)


    die blijft ook zo in je hoofd hangen


    Everything is worse without music.

    Virginity schreef:
    (...)

    Maar dan wist ik niet dat ze in mijn hoofd zouden zitten. Ik vind het liedje goed, maar foute boel als ik het luidop zing voor mijn ouders.


    Echt? Mijne zijn niet beter gewend van me dan dat ik lekker irritant kan zijn met mijn muziek.
    Voor mij is het juist een sport om expres (extra vals) nummers te zingen die dan de hele dag in hun hoofd blijft zitten! :9~


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    ik vind het een dom nummer... ik hou niet van liedjes die ik niet leuk vind en die de hele dag in me hoofd blijven zitten, ik heb het vooral met billionaire, ik vind dat een irritant ding en krijg het niet weg :'D


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Ik ben het helemaal met je eens!
    Echt zo'n kutnummer!

    Mijn Engels lerares had het vorig jaar steeds in haar hoofd(ze is iets van 55-60), en die zong dat dus de hele tijd. Echt om gek van te worden!


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Ik hou van dat soort liedjes, als ik boos ben ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik heb dat liedje wel genoeg gehoord :'). Maar ik vind het nog irritanter als ze in videoclips / op tv / op de radio al die woorden zoals 'fuck', 'damn' e.d. weghalen / wegpiepen. Vreselijk irritant.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Haha, net als van die liedjes die ze altijd bij attracties draaien in pretparken (nerd)


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.