• Ben ik nou serieus de enige die zich daar nooit op kan concentreren?

    Echt halverwege raakt mijn aandacht ineens weg, denk ik 3 minuten aan wat anders, en dan kom ik er daarna achter dat we al 3 vragen verder zijn ofzo, die ik dan heb gemist omdat ik afgeleid werd, haha :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Dat ligt aan het vak, haha.
    Met Nederlands ben ik er goed in, want dat is een kwestie van de hoofdpunten zo kort mogelijk opschrijven. En Engels gaat ook wel vrij goed, al wil ik altijd veel te snel een antwoord opschrijven en dan is het dus niet het goede antwoord. En frans was altijd een ramp omdat ik gewoon geen enkel woord verstond op oui, non en merci na, haha. Gelukkig ben ik daar nu vanaf. En met Duits was ik er ook slecht in omdat ze veel te veel details vroegen >.< Gelukkig ben ik daar ook vanaf!


    To live would be an awfully big adventure

    Bij mij gaat dat meestal wel goed :')


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Hekel aan die dingen! Plus nu dat ik in mijn voorlaatste jaar zit, hebben de makers van die dingen niets beter gevonden om er voor de 2 laatste jaren er ACHTERGROND geluid erbij te zetten! >< Bij Frans is het gewoon het geluid van de straat maar bij Nederlands is het zo'n facking irritant muziek.. Ugh, ik krijg het ervan!

    En om 1 of andere reden zijn die opnames altijd rotslecht, alsof men de micro tegen de mond houdt van de spreker zodat hem niet normaal kan spreken ><..


    VIP - Very Important Penguin

    Oh wait, verkeerd begrepen.
    Franse luistertoetsen houd ik nóóit bij. Dat snel gezwets van die rotFranseuzen. vreselijke kuttaal. GRMBL.

    Dan zit ik op dat 1e antwoord te wachten voor de 1e vraag. Is de luistertoets opeens afgelopen 'WUT?!'.

    [ bericht aangepast op 26 sep 2010 - 0:08 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Evermore schreef:
    Hekel aan die dingen! Plus nu dat ik in mijn voorlaatste jaar zit, hebben de makers van die dingen niets beter gevonden om er voor de 2 laatste jaren er ACHTERGROND geluid erbij te zetten! >< Bij Frans is het gewoon het geluid van de straat maar bij Nederlands is het zo'n facking irritant muziek.. Ugh, ik krijg het ervan!

    En om 1 of andere reden zijn die opnames altijd rotslecht, alsof men de micro tegen de mond houdt van de spreker zodat hem niet normaal kan spreken ><..

    Dat heb ik altijd al gehad. Wij krijgen ook mensen met een accent enzo. Dát is pas irritant.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Heatherfield schreef:
    (...)
    Dat heb ik altijd al gehad. Wij krijgen ook mensen met een accent enzo. Dát is pas irritant.

    Accenten..*rilt* xp


    VIP - Very Important Penguin

    Luister en lees toetsen zijn juist mijn beste punten (: Zoiets kan ik veel beter dan een toets waar je dingen in bv Duits moet invullen. Daar ben ik slechter in (omdat ik niet goed ben in Duitse speling).


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.