• Ben ik nou serieus de enige die zich daar nooit op kan concentreren?

    Echt halverwege raakt mijn aandacht ineens weg, denk ik 3 minuten aan wat anders, en dan kom ik er daarna achter dat we al 3 vragen verder zijn ofzo, die ik dan heb gemist omdat ik afgeleid werd, haha :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik heb daar altijd buizen op. Niet normaal!


    Comedy is simply a funny way of being serious.

    Heb ik ook altijd!


    Some people make the world special just by being in it

    Invasion schreef:
    Ik heb daar altijd buizen op. Niet normaal!

    Ik nooit, haha. Ik ben er best goed in, alleen dan moet ik wel geconcentreerd blijven (krul)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik vind die juist heel makkelijk :O, seriously.


    -

    Ik haal er altijd een 5 voor, hoe dan ook. Maar dat komt bij mij door mijn gehoorproblemen, en ADHD problemen. En alles samen is dat een mega grote factor.


    SLOAN.

    die lukken bij mij juist altijd beter :X


    “In order to succeed, your desire for success should be greater than your fear of failure.” – Bill Cosby

    Haha, ik kan me idd nooit concentreren. Ik liep een keer 9 vragen achter (A)...
    Ik denk serieus aan de meest rare dingen tijdens een luistertoets..


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Ik haat Franse luister testen.
    Dat gaat dan zo heel snel en dan volg ik er serieus geen woord meer van.
    Meestal ga ik dan afkijken.(krul)


    effort never betrays you

    Ik heb vandaag een gehoortest laten doen.
    Ik weet het gewoon niet meer, of mijn oren zijn te slecht (dat kan het zijn) of ik ben te dromerig (okee, kgeef het toe, dit is toch wel een heel slecht punt van me x3) blijkt het dus dat ik inderdaad wat doof ben :x Dus nu moet ik naar zo'n Autominu, ofzo.
    I forgot the name :x
    Wat heeft hier nou mee te maken??
    Nou, als je betere oren hebt, ben je alerter, je schrikt sneller van iets op en kan ook beter bij de les blijven :x Ik ga meestal de fout in met dat, daarom had ik toch maar een test laten doen :x

    x. Joy x3


    Joy is not in Things, it is in us.

    Lipsy schreef:
    Ik haat Franse luister testen.
    Dat gaat dan zo heel snel en dan volg ik er serieus geen woord meer van.
    Meestal ga ik dan afkijken.(krul)

    Doe ik ook altijd hoor, als ik er ineens een aantal gemist heb omdat ik zat te dromen, haha (krul)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik kan me daarbij juist wel concentreren en bij schriftelijke toetsen niet :'D


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Als ik maar 1 woord hoor dat in een antwoord voorkomt, denk ik al gelijk dat dat het juiste antwoord is :'D


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik doe ook altijd na 3 seconden weer iets anders xD

    Ik heb daar ook moeite mee, vooral omdat ik nooit pauze kan nemen. Je moet echt constant je aandacht erbij hebben. Very annoying. Maar ik haalde er wel hoge punten op. Voor Engels meestal negens.


    No growth of the heart is ever a waste

    Alyssicious schreef:
    Heb ik ook altijd!


    None but ourselves can free our minds.