• Deelnemers:
    - Coutesan
    * [1] 8,7
    * [2] 8,9
    * [3] 9,3
    * [4] 8,9
    * [5] 8,5 + 7,5 + 8 = 8
    (8,7 + 8,9 + 9,3 + 8,9 + 8)/5 = 8,8

    - Wallflower
    * [1] 7,9
    * [2] 8,1
    * [3] 7,2
    * [4] 8,4
    * [5] Niets ingeleverd
    (7,9 + 8,1 + 7,2 + 8,4)/5 = 6,3

    - Careless
    * [1] 8,1
    * [2] 8,2
    * [3] 7,2
    * [4] 8,0
    * [5] 8,5 + 7 + 7,8 = 7,8
    (8,5 + 8,2 + 7,2 + 8,0 + 7,8)/5 = 7,9

    Daarmee is de uitslag dus duidelijk^^
    1. Courtesan
    2. Careless
    3. Wallflower

    Over de prijs moet ik nog kort nadenken...maar dat regel ik met de personen persoonlijk wel...gezien mijn wedstrijd afgelopen is en al 4 maanden duurt...en hij dus gesloten moet worden...

    Jury:
    - DoctorWho
    - Omen
    - en of course, Ik:Y)

    Opdracht 1

    Opdracht 2

    Opdracht 3

    Opdracht 4

    Opdracht 5


    Afvallers:
    - [1] Neela
    - [1] Deprisnail
    - [1] Decibelle
    - [1] Amistad (Uitgestapt)
    - [2] Maoam
    - [2] Sherrel14
    - [2] Hel
    - [3] Bro
    - [4] BlackMagic
    - [4] Fauxliage(Uitgestapt)

    That's all:D
    ~ Vampira:Y)

    [ bericht aangepast op 27 jan 2011 - 21:59 ]


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Amistad schreef:
    (...)

    Ik vind het gwn moeilijk om het over een angst tehebben.. aangezien ik het moeilijk vind om zulke dingen te verwoorden


    Dat heb ik ook en wat mijn angst is is nog al persoonlijk en kan raar overkomen op mensen :$ maar ik ga nu beginnen :D

    Bt ik ben Ican Dit was mijn ooude account :$

    [ bericht aangepast op 5 okt 2010 - 19:03 ]

    Thing schreef:
    (...)

    Dat heb ik ook en wat mijn angst is is nog al persoonlijk en kan raar overkomen op mensen :$ maar ik ga nu beginnen :D

    Bt ik ben Ican Dit was mijn ooude account :$


    Ik heb niet echt een angst.. jah een angst om me pa te verliezen alleen hoe dat allemaal zit enzo is te persoonlijk snapje.. en zelf verzinnen maar realistisch over laten komen is moeilijk. Mja, miss doe ik toch maar wat ik laatst meegemaakt heb anders zou ik het niet weten..

    Kga eerst kijken of ik met me ander story verder kan..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Oeps. Ik ga nu beginnen, overmorgen moet hij al af. ;$


    Hope goes lost but never dies.

    Courtesan schreef:
    (...)

    Ik heb momenteel -gaat even kijken- 175 woorden. Ik heb het begin en het einde, ik weet dus waar ik moet eindigen, maar het middenstuk is gewoon verdomd moeilijk.


    lijkt me vooral lastig als je eerst begin en einde hebt en dan pas het middenstuk...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Sherrel14 schreef:
    Diit is zoo verdomd lastig !
    Ik heb er niet echt een verhaal van gemaakt meer me uitgeleeft er in en mijn gevoel.
    Is het goed als ik hem nog aanpas ?
    het einde wat beter maakt ?

    xjes


    ehmmm.....heel eigenlijk niet...gezien dat je het al ingeleverd had...
    MAAR...
    gezien dat jij de eerste was, die het inleverde...heb ik een deal voor je...

    jij schrijft het nieuw....zet je nieuwe versie in een nieuw hoofdstuk...dat beoordelen we...en dan is het gemiddelde van je eerste cijfer en van je nieuwe cijfer je uiteindelijke cijfer...ben je het daarmee eens?


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    OHMYMESSI schreef:
    Oeps. Ik ga nu beginnen, overmorgen moet hij al af. ;$


    is wel handig ja....
    miss is het handig als je tijdens je deelname aan de wedstrijd meer je mail checkt...je krijgt namelijk telkens een gb als de nieuwe opdracht er is...(voor zolang je meedoet natuurlijk)
    succes:D


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Vampira schreef:
    (...)

    ehmmm.....heel eigenlijk niet...gezien dat je het al ingeleverd had...
    MAAR...
    gezien dat jij de eerste was, die het inleverde...heb ik een deal voor je...

    jij schrijft het nieuw....zet je nieuwe versie in een nieuw hoofdstuk...dat beoordelen we...en dan is het gemiddelde van je eerste cijfer en van je nieuwe cijfer je uiteindelijke cijfer...ben je het daarmee eens?


    Ehhh ja dat wel maar ik wil alleen het einde zeg maar wat langer maken is dat goed ?


    Bieberfeverrr <33333!

    Vampira schreef:
    (...)

    lijkt me vooral lastig als je eerst begin en einde hebt en dan pas het middenstuk...


    Haha, geloof me, zo ga ik meestal niet te werk ='D Maar het begin had ik eerst en ik wist wat ik wilde dat het ging worden. Toen bedacht ik opeens zinnen die heel mooi bij het verhaal pasten en er in moeten en vervolgens had ik de perfecte eindzin die opeens in me op kwam. Meestal heb ik dit dus niet zo, op sommige momenten wel en dit is helaas één van die momenten ='D


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Opdracht 1

    Hijs alleen een beetje persoonlijk maarja..

    Courtesan schreef:
    (...)

    Haha, geloof me, zo ga ik meestal niet te werk ='D Maar het begin had ik eerst en ik wist wat ik wilde dat het ging worden. Toen bedacht ik opeens zinnen die heel mooi bij het verhaal pasten en er in moeten en vervolgens had ik de perfecte eindzin die opeens in me op kwam. Meestal heb ik dit dus niet zo, op sommige momenten wel en dit is helaas één van die momenten ='D


    dat is behoorlijk kut...ik wens je veel succes...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Sherrel14 schreef:
    (...)

    Ehhh ja dat wel maar ik wil alleen het einde zeg maar wat langer maken is dat goed ?


    dan quote je dat deel van je verhaal wat je wil gebruiken en zet dat in het nieuwe deel xD en dan maak je het einde langer...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Wow, een 9.1 en een 7.2! Ben nu al tevreden met mijn cijfers, haha! :'D

    Trouwens~ Komt het commentaar ook bij je SA te staan? Want dat vind ik altijd fijner, dan weet ik wat ik kan verbeteren?

    [ bericht aangepast op 6 okt 2010 - 19:56 ]


    Hope goes lost but never dies.

    OHMYMESSI schreef:
    Wow, een 9.1 en een 7.2! Ben nu al tevreden met mijn cijfers, haha! :'D

    Trouwens~ Komt het commentaar ook bij je SA te staan? Want dat vind ik altijd fijner, dan weet ik wat ik kan verbeteren?


    ik zal het vragen aan de andere juryleden...zowieso vanaf de volgende opdracht...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Vampira schreef:
    (...)

    dan quote je dat deel van je verhaal wat je wil gebruiken en zet dat in het nieuwe deel xD en dan maak je het einde langer...


    okej ga gelijk aan de slag :D


    Bieberfeverrr <33333!