• Verdomme ik had ene heel bericht getypt en toen had ik geen internet verbinding meer. Nu is alles weg ><
    Goed, nu maar in het kort dan..

    Ik had een goede vriend, zelfs iets meer dan normaal. We vonden elkaar leuk namelijk.
    Ik moest voor de zomervakantie naar het ziekenhuis voor een onderzoek. Hij zei elke dag tegen me dat het wel goed zou komen. Toen ik terug kwam uit het ziekenhuis na 2 dagen deed hij ineens heel afstandelijk. Hij reageerde amper nog op mijn krabbels en ook niet op msn.
    Nu, 4 maanden later zegt hij helemaal niks meer tegen me.
    Ik vind dat niet leuk omdat ik om hem geef en ik dacht dat we iets speciaals hadden.. Maar dat is dus niet zo..

    Wat kan ik er aan doem om weer contact met hem te krijgen?
    Ik wil hem niet zomaar vergeten, dat kan ik niet.

    Stap op hem af en maak een praatje met hem.
    Of bel zijn moeder of zij weet wat er aan de hand is.


    Bieberfeverrr <33333!

    Misschien gewoon eens naar hem toegaan en hem vragen waarom hij zo afstandelijk doet.


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Dat gaat niet zo makkelijk. Ik heb geen idee waar hij woont of wat zijn telefoon nummer is.
    Maar ik zal eens in de telefoongids kijken (baby)

    Spreek hem hier over aan op Msn/hyves? En als hij niet reageert of bot is zou ik mezelf gaan afvragen of hij je wel waard is.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Boredom schreef:
    Misschien gewoon eens naar hem toegaan en hem vragen waarom hij zo afstandelijk doet.

    Dat durf ik niet. Ik ben bang dat hij me niet meer mag..

    CRAYONS schreef:
    (...)
    Dat durf ik niet. Ik ben bang dat hij me niet meer mag..

    Heb je liever dat hij zo afstandelijk doet dan ? ;d


    None but ourselves can free our minds.

    Dit heb ik zelf ook meegemaakt.
    Alleen was het verschil dat we steeds elkaar wilden ontmoeten, maar het steeds niet doorging door hem.
    Ik was toen zo pissig, dat ik vrij bot tegen hem reageerde.
    Dat pikte hij niet en heeft me toen geblokkeerd op msn.
    Zelf wist ik dat op dat moment niet, dus een paar dagen later heb ik hem een e-mail gestuurd met de reden waarom hij geen contact meer wilde.

    Voor jou zou ik dit aanbevelen, omdat je dan (als je antwoord van hem krijgt) een stuk rust in jezelf vind. Misschien is het antwoord niet prettig, maar je weet wel waar je aan toe bent.

    Veel succes!!!


    Think before you act.

    @ Strobelight
    Nee, dat wil ik niet. :(

    Lareyne schreef:
    Dit heb ik zelf ook meegemaakt.
    Alleen was het verschil dat we steeds elkaar wilden ontmoeten, maar het steeds niet doorging door hem.
    Ik was toen zo pissig, dat ik vrij bot tegen hem reageerde.
    Dat pikte hij niet en heeft me toen geblokkeerd op msn.
    Zelf wist ik dat op dat moment niet, dus een paar dagen later heb ik hem een e-mail gestuurd met de reden waarom hij geen contact meer wilde.

    Voor jou zou ik dit aanbevelen, omdat je dan (als je antwoord van hem krijgt) een stuk rust in jezelf vind. Misschien is het antwoord niet prettig, maar je weet wel waar je aan toe bent.

    Veel succes!!!

    Dank je. Ik zal hem dan maar wee een mailtje sturen.
    Maar komt dat neit wanhopig over?
    Ja, ik zou dan een heel stuk rustiger zijn. Ik ben nu elke dag elk moment ontzettend zenuwachtig.

    CRAYONS schreef:
    @ Strobelight
    Nee, dat wil ik niet. :(

    (...)
    Dank je. Ik zal hem dan maar wee een mailtje sturen.
    Maar komt dat neit wanhopig over?
    Ja, ik zou dan een heel stuk rustiger zijn. Ik ben nu elke dag elk moment ontzettend zenuwachtig.


    Je hebt recht om te weten, waarom hij jou negeert. Laat bijvoorbeeld een vriendin, die van de situatie af weet, de e-mail eens lezen, zodat je zeker weet dat je hem goed geformuleerd hebt.
    Ik weet precies hoe jij je voelt, helaas heeft hij meer schade aangericht bij mij, dan dat hij zelf denkt. Hopelijk wordt dat jou bespaard.


    Think before you act.

    Lareyne schreef:
    (...)

    Je hebt recht om te weten, waarom hij jou negeert. Laat bijvoorbeeld een vriendin, die van de situatie af weet, de e-mail eens lezen, zodat je zeker weet dat je hem goed geformuleerd hebt.
    Ik weet precies hoe jij je voelt, helaas heeft hij meer schade aangericht bij mij, dan dat hij zelf denkt. Hopelijk wordt dat jou bespaard.

    Als ik vanavond op bed ga zal ik op een briefje schrijven wat ik tegen hem wil zeggen.
    Goede tip, dat van die email laten lezen, dank je.
    Ah wat erg voor je. Wat moet jij je naar hebben gevoeld. :O

    Ik word er lichtelijk depressief van. - van dit gedoe met hem-

    CRAYONS schreef:
    (...)
    Dat durf ik niet. Ik ben bang dat hij me niet meer mag..

    Nou nee heb je, ja kun je krijgen. Zeker in dit geval.


    No growth of the heart is ever a waste

    Zaitsev schreef:
    (...)
    Nou nee heb je, ja kun je krijgen. Zeker in dit geval.

    Ja oke, dat is waar.
    Ik heb een mail geschreven. Ik moet het nog uittypen. Heb het laten goedkeuren door 2 vriendinnen.

    CRAYONS schreef:
    (...)
    Als ik vanavond op bed ga zal ik op een briefje schrijven wat ik tegen hem wil zeggen.
    Goede tip, dat van die email laten lezen, dank je.
    Ah wat erg voor je. Wat moet jij je naar hebben gevoeld. :O

    Ik word er lichtelijk depressief van. - van dit gedoe met hem-


    Ik zal je zeggen: het heeft vele rijlessen meer gekost, ik moest bijna verlengen van mijn opleiding en ik was niet meer mezelf. Jongens vertrouwde ik niet meer, aangezien hij de eerste was die ik echt vertrouwd.
    En nog steeds kan ik geen motor meer zien of mijn gedachten gaan al naar hem toe.

    Ik hoop dat deze shit jou wordt bespaard!!!


    Think before you act.

    Boredom schreef:
    Misschien gewoon eens naar hem toegaan en hem vragen waarom hij zo afstandelijk doet.


    Hope goes lost but never dies.

    Lareyne schreef:
    (...)

    Ik zal je zeggen: het heeft vele rijlessen meer gekost, ik moest bijna verlengen van mijn opleiding en ik was niet meer mezelf. Jongens vertrouwde ik niet meer, aangezien hij de eerste was die ik echt vertrouwd.
    En nog steeds kan ik geen motor meer zien of mijn gedachten gaan al naar hem toe.

    Ik hoop dat deze shit jou wordt bespaard!!!

    Wat erg!
    Had je met hem of bijna of niet?

    Maar geef je nog om hem? -vast niet-