• Deelnemers:
    - Coutesan
    * [1] 8,7
    * [2] 8,9
    * [3] 9,3
    * [4] 8,9
    * [5] 8,5 + 7,5 + 8 = 8
    (8,7 + 8,9 + 9,3 + 8,9 + 8)/5 = 8,8

    - Wallflower
    * [1] 7,9
    * [2] 8,1
    * [3] 7,2
    * [4] 8,4
    * [5] Niets ingeleverd
    (7,9 + 8,1 + 7,2 + 8,4)/5 = 6,3

    - Careless
    * [1] 8,1
    * [2] 8,2
    * [3] 7,2
    * [4] 8,0
    * [5] 8,5 + 7 + 7,8 = 7,8
    (8,5 + 8,2 + 7,2 + 8,0 + 7,8)/5 = 7,9

    Daarmee is de uitslag dus duidelijk^^
    1. Courtesan
    2. Careless
    3. Wallflower

    Over de prijs moet ik nog kort nadenken...maar dat regel ik met de personen persoonlijk wel...gezien mijn wedstrijd afgelopen is en al 4 maanden duurt...en hij dus gesloten moet worden...

    Jury:
    - DoctorWho
    - Omen
    - en of course, Ik:Y)

    Opdracht 1

    Opdracht 2

    Opdracht 3

    Opdracht 4

    Opdracht 5


    Afvallers:
    - [1] Neela
    - [1] Deprisnail
    - [1] Decibelle
    - [1] Amistad (Uitgestapt)
    - [2] Maoam
    - [2] Sherrel14
    - [2] Hel
    - [3] Bro
    - [4] BlackMagic
    - [4] Fauxliage(Uitgestapt)

    That's all:D
    ~ Vampira:Y)

    [ bericht aangepast op 27 jan 2011 - 21:59 ]


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Messiah schreef:
    Ik zou graag 1 dag uitstel willen ivm school. Ik heb het gewoon niet af kunnen krijg door alle verslagen, toetsen en ander huiswerk.
    Maar morgen heb ik wel tijd en ik ben al halverwege, dus ik zou graag morgen willen inleveren als dat mag.


    yeah, sure...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Opdracht 4 - The Remarkable Tale of the Man and the Squirrel.

    Dankje voor het uitstel.


    Hope goes lost but never dies.

    Af af af af af! -zo blij dat ze het op tijd af heeft-


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Betekent dit, dat we aan de de laatste opdracht gaan beginnen? Ö
    Wordt spannend :Y)


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Courtesan schreef:
    Betekent dit, dat we aan de de laatste opdracht gaan beginnen? Ö
    Wordt spannend :Y)


    ja...omdat 1 niets ingeleverd heeft en de ander uitgestapt is, zijn 3 door...en er staat onder dat er 2 afvallen...uitstappen of niets inleveren is afvallen^^


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Vampira schreef:
    (...)

    ja...omdat 1 niets ingeleverd heeft en de ander uitgestapt is, zijn 3 door...en er staat onder dat er 2 afvallen...uitstappen of niets inleveren is afvallen^^


    Okay dan. Natuurlijk is het nooit leuk als er mensen niets inleveren of er uit stappen. *heeft ervaring met haar schrijfwedstrijd*


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Courtesan schreef:
    (...)

    Okay dan. Natuurlijk is het nooit leuk als er mensen niets inleveren of er uit stappen. *heeft ervaring met haar schrijfwedstrijd*


    idd....de volgende keer moet ik kijken dat ik het anders plan...en dus zulke dingen ook inplan...=='...dit is namelijk echt frustrerend...het niets inleveren bedoel ik...eruit stappen kan ik ten minste nog wel begrijpen...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    maar ik moet nog ff de laatste opdracht uitwerken...staat er vanavond als het goed is op...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Vampira schreef:
    (...)

    idd....de volgende keer moet ik kijken dat ik het anders plan...en dus zulke dingen ook inplan...=='...dit is namelijk echt frustrerend...het niets inleveren bedoel ik...eruit stappen kan ik ten minste nog wel begrijpen...


    Inderdaad. Bij die van mij heb ik er serieus nog geen uit gestuurd. Ze leverden allemaal niks in of stapten er uit Ö En er uit stappen vind ik idd minder erg, dan laten ze tenminste iets horen ;x

    En over de opdracht: Ik heb geduld :Y)

    [ bericht aangepast op 1 dec 2010 - 15:34 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Courtesan schreef:
    (...)

    Inderdaad. Bij die van mij heb ik er serieus nog geen uit gestuurd. Ze leverden allemaal niks in of stapten er uit Ö En er uit stappen vind ik idd minder erg, dan laten ze tenminste iets horen ;x

    En over de opdracht: Ik heb geduld :Y)


    bij mij ook niet hoor...niemand is er op basis van cijfers uitgegaan...

    ok...mooi^^


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Vampira schreef:
    (...)

    bij mij ook niet hoor...niemand is er op basis van cijfers uitgegaan...

    ok...mooi^^


    Pff, ook niet leuk eigenlijk xo De volgende keer gaan we een wedstrijd beginnen, waarbij niet inleveren zonder iets te laten horen een spotlight zending kost (cat)


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Courtesan schreef:
    (...)

    Pff, ook niet leuk eigenlijk xo De volgende keer gaan we een wedstrijd beginnen, waarbij niet inleveren zonder iets te laten horen een spotlight zending kost (cat)


    wat een perfect idee^^
    hmmm...zou je schrijfwedstrijden ook samen mogen geven, denk je?


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Vampira schreef:
    (...)

    wat een perfect idee^^
    hmmm...zou je schrijfwedstrijden ook samen mogen geven, denk je?


    Ja, dat mag :Y)


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Courtesan schreef:
    (...)

    Ja, dat mag :Y)


    cool(hoera)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Haha jongens, gedraag je. (krul)
    Maar dit betekend dus wel, Courtesan en Careless.
    Dat wij alledrie sowieso al 3e zijn geworden. _O_


    Hope goes lost but never dies.