• Oktoberrrrrr _O_


    -

    Nja, ik heb jeroen vrijdag wakker gemaakt, want hij sliep nog & dat was superlief. En toen de volgende dag zijn we wezen winkelen in Utrecht en gingen we 's avonds uiteten bij de chinees & deze avond gingen we weer uiteten. ;d Nja, ik had hem gewoon zó erg gemist. :X
    Maar nu moet jij je verhaal doen. Waarom viel het tegen?


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    allo!_O_


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Heeeui :'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    ik was al op zoek naar dit ding. mag ik de nieuwe maken??


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Ga je gang :'D
    Ik wacht nog steeds op Jacs verhaaal.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Hobbelpaard schreef:
    Nja, ik heb jeroen vrijdag wakker gemaakt, want hij sliep nog & dat was superlief. En toen de volgende dag zijn we wezen winkelen in Utrecht en gingen we 's avonds uiteten bij de chinees & deze avond gingen we weer uiteten. ;d Nja, ik had hem gewoon zó erg gemist. :X
    Maar nu moet jij je verhaal doen. Waarom viel het tegen?

    Oh wat gezellig! Nog wat gekocht tijdens het winkelen? (:
    Het is ook altijd leuker als je wat te doen hebt op een dag vind ik.
    Nou ten eerste was hij heel ziek. En ik was vrijdag ontzettend stil en ik weet ook niet waarom en vond het zelf ook kut maar hij ging daardoor dus kut tegen me doen. En toen zei ik daar wat van en was het antwoord 'oh'. Dus toen we gingen slapen moest ik janken :X En de volgende ochtend deed hij heel raar tegen me dus daar zei ik ook weer wat van maar kreeg ik weer kut antwoord dus ik dacht van 'als dit zo doorgaat ga ik vandaag wel naar huis'. Maar hij ging opeens tegen me aanliggen en toen was het ook gewoon weer in orde :') En omdat hij ziek was konden we ook niet veel doen dan tv kijken dus dat hebben we de hele dag gedaan. Maar was wel gewoon even leuk. Maar omdat hij ziek was wou hij me geen kusjes op de mond geven omdat ie bang was dat ie hij me zou besmetten maar I don't care :'D Dus toen kreeg ik gelukkig weer kusjes _O_


    -

    Ja was even lang verhaal om te typen :'D


    -

    hihi ja, maar gelukkig is alles weer goed


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    bij 300 was hij toch vol?? shit ik heb hem te vroeg gemaaktxD


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    ff deze volmaken voordat die andere gesloten word


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    ahw dat is wel kut dan o_o
    Jeetje, het zit jullie ook echt niet mee he?
    Eerst jij een weekend ziek en dan hij. Op z'n verjaardag nog wel o_o Misschien omdat dit weekend stom was, wordt het volgende weekend dubbel zo leuk. :'D
    Maar ik heb een leuk shirtje gekocht en jeroen heeft ook een vet shirt. Staat 'm zo sexy :9~


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Rustig aan zeg.. hij komt vanzelf wel vol ><


    -

    Hobbelpaard schreef:
    ahw dat is wel kut dan o_o
    Jeetje, het zit jullie ook echt niet mee he?
    Eerst jij een weekend ziek en dan hij. Op z'n verjaardag nog wel o_o Misschien omdat dit weekend stom was, wordt het volgende weekend dubbel zo leuk. :'D
    Maar ik heb een leuk shirtje gekocht en jeroen heeft ook een vet shirt. Staat 'm zo sexy :9~

    Ik voelde me zó ontzettend kut he, wou echt super graag naar huis toe :X
    Gelukkig werd het daarna vanzelf wel weer goed, anders was ik echt gegaan. En ik ben blij dat ik dat toch niet gedaan had want anders was ik nu single geweest heb ik vandaag te horen gekregen :')
    Hihi, altijd leuk shoppen met je boyfriend _O_


    -

    o_o Die moet je even uitleggen?
    Was je dan single? o_o


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Hobbelpaard schreef:
    ahw dat is wel kut dan o_o
    Jeetje, het zit jullie ook echt niet mee he?
    Eerst jij een weekend ziek en dan hij. Op z'n verjaardag nog wel o_o Misschien omdat dit weekend stom was, wordt het volgende weekend dubbel zo leuk. :'D
    Maar ik heb een leuk shirtje gekocht en jeroen heeft ook een vet shirt. Staat 'm zo sexy :9~


    vertel... wat voor kleur? hoe ziet het eruit??


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."