Hobbelpaard schreef:
Nja, ik heb jeroen vrijdag wakker gemaakt, want hij sliep nog & dat was superlief. En toen de volgende dag zijn we wezen winkelen in Utrecht en gingen we 's avonds uiteten bij de chinees & deze avond gingen we weer uiteten. ;d Nja, ik had hem gewoon zó erg gemist.
Maar nu moet jij je verhaal doen. Waarom viel het tegen?
Oh wat gezellig! Nog wat gekocht tijdens het winkelen? (:
Het is ook altijd leuker als je wat te doen hebt op een dag vind ik.
Nou ten eerste was hij heel ziek. En ik was vrijdag ontzettend stil en ik weet ook niet waarom en vond het zelf ook kut maar hij ging daardoor dus kut tegen me doen. En toen zei ik daar wat van en was het antwoord 'oh'. Dus toen we gingen slapen moest ik janken
En de volgende ochtend deed hij heel raar tegen me dus daar zei ik ook weer wat van maar kreeg ik weer kut antwoord dus ik dacht van 'als dit zo doorgaat ga ik vandaag wel naar huis'. Maar hij ging opeens tegen me aanliggen en toen was het ook gewoon weer in orde :') En omdat hij ziek was konden we ook niet veel doen dan tv kijken dus dat hebben we de hele dag gedaan. Maar was wel gewoon even leuk. Maar omdat hij ziek was wou hij me geen kusjes op de mond geven omdat ie bang was dat ie hij me zou besmetten maar I don't care :'D Dus toen kreeg ik gelukkig weer kusjes
-