Dat je je ergert aan personen op Q.
Ik heb dat namelijk wel, maar het zijn er niet veel en ik ga geen namen noemen. De meeste hier vind ik wel aardig :'D
Wie heeft er hetzelfde?
Hagelslag schreef:
(...)
Heb je daar vaak last van dan? :o
Sommige mensen denken dat ze weten hoe ik in elkaar zit, en oordelen daar ook naar. Maar er zijn er maar weinig die echt weten wat er in mijn hoofd omgaat. Daar kan ik me dus dood aan ergeren.
'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.
Maar ik had dus een keer zo een topic gemaakt over dat ik me erger aan mensen die altijd zeuren over dat ze tutjes irritant en dom vinden, maar ook zeuren dat ze niet worden geaccepteerd als alternatief persoon (gothic/skater/hippie).
En dan gaat iedereen zeggen dat ze t daar mee eens zijn. Terwijl ze t daarvoor zelf ook bijna allemaal deden.
Alyssicious schreef:
(...) Inkoppertjes? -blond- In ieder geval, het was niet de bedoeling om iets uit te lokken. Ik zei gewoon wat ik dacht.
Inkoppertjes = zijn gewoon grapjes, als iemand iets zegt, en dat daar mensen dan grapjes over maken.
B.v. zeg niet dat ik gek ben! Antwoord: Volgens mij ben jij gek. Dat is een inkopper
Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.
Inkoppertjes = zijn gewoon grapjes, als iemand iets zegt, en dat daar mensen dan grapjes over maken.
B.v. zeg niet dat ik gek ben! Antwoord: Volgens mij ben jij gek. Dat is een inkopper
Oh, haha. Nog nooit van gehoord. Zal wel iets hollands zijn, niet? Whatever, ik ga offtopic. -stopt nu-
Some people make the world special just by being in it