• Hoi
    Ik vraag me al tijden af waarom men zwart zo depressief vind?
    Als je veel zwart draag ben je gelijk gothic dus depressief(dit vind ik niet maar veel mensen vinden dat).Ik snap het echt niet.

    Ik draag veel zwart en mij is vaker gevraagd of een gothic was of ze noemde me depressief(echt geinig je had zijn kop moeten zien toen hij dat vroeg), maar ik ben dus helemaal niet depressief ik ben,zeker nu, best vrolijk.

    Ik weet het ik vraag me vreemde dingen af maar nu zou ik het ook wel eens willen weten ook,dus:
    waarom vinden mensen zwart depressief?
    x


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Exercitus schreef:
    (...)
    Maar dat is bv donker groen ook en daar zeggen ze het niet over.


    Maar donkergroen is ook de kleur van het leven, de kleur van bladeren, gras enz. Dus daar leggen mensen minder snel die link mee.

    [ bericht aangepast op 25 sep 2010 - 16:49 ]


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Het is een sombere kleur.
    Maar ik vind dat niet.
    Ik ben heeeeeeeel vaak vrolijk en draag zwart ^^


    Life is unfair.

    Happysnail schreef:
    Omdat 't dus geassocieerd wordt met gothic? Rouw? De dood? En het is gewoon 'n sombere kleur.


    Only losers can act the way you do

    Happysnail schreef:
    Omdat 't dus geassocieerd wordt met gothic? Rouw? De dood? En het is gewoon 'n sombere kleur.


    Everything is worse without music.

    Zwart is geen kleur, is een emotie.

    Ik draag dus ook altijd zwart,maar ik krijg zulke vragen nooit :/

    [ bericht aangepast op 25 sep 2010 - 19:56 ]


    Je mpp moeder swaa

    Vaak redeneren ze zwart met het duistere, geesten, depressiviteit, snijden, etc.
    Dit vind ik zelf niet, maarja.

    MrDERP schreef:
    Zwart is geen kleur, is een emotie.

    Zwart is geen emotie,haat en blijdschap zijn emoties.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Omdat iemand er ooit iemand mee begonnen is, en iedereen nu zo word uitgescholden.


    Nothing matters anymore, that's the secret to New York.

    ik ben een emo in zwart
    ben eigelijk nooit ongelukig

    zwart staat voor veel meer bescherming, uitdrijving, spiritualiteit en negativiteit.

    [ bericht aangepast op 16 okt 2010 - 10:47 ]


    Als je een boom was dan zal ik je omhelzen als een koala beertje.

    Genius schreef:
    Zwart is gewoon ook de kleur voor begrafenissen, dus ik denk dat ze het daarmee ook associëren. En natuurlijk de 'emo's' en de 'gothics' (krul)


    Life is a beautiful struggle

    Zwart is een donkere kleur, donkere kleuren worden vaak geassocieerd met donkere dingen, zoals depressiviteit, core-muziek, en al die dingen zijn typerend voor het stereotype emo of gothic. Ik denk dat het niet meer is dan het menselijk brein die in zijn onderbewustzijn dingen met elkaar linkt. Sowieso, als deze mensen die jou vroegen of je gothic was, beter wisten wat gothic inhield, hadden ze het waarschijnlijk niet gedaan. Een plain gebrek aan kennis. (:


    "Stay beautiful. Keep it ugly."

    jah. zwart wordt altijd geassocieerd met emo's & begrafenissen. en dan is het ook nog zo donker(cat) jah,,zo kom je al snel bij depressief =)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    mijn zus draagt veel zwart. mijn klas zag me zus en vroeg of ze gothic was. veel mensen snappen het niet als je veel zwart draag ben je niet gelijk gothic. en ik moest het aan mijn klas 30 x uitlegen -.-


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Geen idee. Niet alle goth's dragen alleen maar zwart en ook lang niet alle goth's zijn depressief. Mensen die dat denken vind ik gewoon zielig en negeer ik meestal.

    En er zijn ook genoeg mensen die in allerlei kleuren lopen terwijl ze hartstikke deprie zijn.

    [ bericht aangepast op 16 okt 2010 - 18:56 ]