• Hoi
    Ik vraag me al tijden af waarom men zwart zo depressief vind?
    Als je veel zwart draag ben je gelijk gothic dus depressief(dit vind ik niet maar veel mensen vinden dat).Ik snap het echt niet.

    Ik draag veel zwart en mij is vaker gevraagd of een gothic was of ze noemde me depressief(echt geinig je had zijn kop moeten zien toen hij dat vroeg), maar ik ben dus helemaal niet depressief ik ben,zeker nu, best vrolijk.

    Ik weet het ik vraag me vreemde dingen af maar nu zou ik het ook wel eens willen weten ook,dus:
    waarom vinden mensen zwart depressief?
    x


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Genius schreef:
    Zwart is gewoon ook de kleur voor begrafenissen, dus ik denk dat ze het daarmee ook associëren. En natuurlijk de 'emo's' en de 'gothics' (krul)


    Daar ben ik het niet mee eens.
    Toen mijn oma overleed heb ik iedereen gevraagd iets fleurigs aan te trekken, want ik vind de dood het einde van een hoofdstuk. Een begrafenis betekend misschien wel een eeuwig afscheid in dit leven, maar het is het begin van een nieuw hoofdstuk, een hoofdstuk van een oneindig boek.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    OHMYFELTON schreef:
    (...)

    Daar ben ik het niet mee eens.
    Toen mijn oma overleed heb ik iedereen gevraagd iets fleurigs aan te trekken, want ik vind de dood het einde van een hoofdstuk. Een begrafenis betekend misschien wel een eeuwig afscheid in dit leven, maar het is het begin van een nieuw hoofdstuk, een hoofdstuk van een oneindig boek.

    Dat vind ik eigenlijk wel goed van je. (:


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik draag ook wel eens zwart. Gewoon een T-shirtje of zo. Verder gewoon beetje wat iedereen draagt..
    En ik vind zwart niet depressief. Mijn kamer is zwart met lime groen. And i love it.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Kikkeli schreef:
    Lijkt me toch best logisch.
    Gewoon.

    En ja, als je elke dag een zwart shit, zwarte broek en alles aan hebt. Logisch dat ze je zo noemen. Maar, jung. ach.

    Ik draag niet elke dag zwart,ik draag vaak zwart. Ik draag ook niet alleen zwart,ik heb bv geen zwarte broek of zo. En ik draag er ook vaker kleurige dingen bij(sieraden). Ik snap dus echt niet waarom ze me zo noemen/waarom ze het vragen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    OHMYFELTON schreef:
    (...)

    Daar ben ik het niet mee eens.
    Toen mijn oma overleed heb ik iedereen gevraagd iets fleurigs aan te trekken, want ik vind de dood het einde van een hoofdstuk. Een begrafenis betekend misschien wel een eeuwig afscheid in dit leven, maar het is het begin van een nieuw hoofdstuk, een hoofdstuk van een oneindig boek.

    Dat heb ik dus ook,op de crematie van mijn moeder droeg ik beige,roos en groen.
    Ik zou ook niet willen dat mensen alleen maar zwart dragen op mijn begrafenis.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Exercitus schreef:
    (...)
    Dat heb ik dus ook,op de crematie van mijn moeder droeg ik beige,roos en groen.
    Ik zou ook niet willen dat mensen alleen maar zwart dragen op mijn begrafenis.

    :]

    Ik had op m'n ooms crematie gewoon mijn normale schoolkloffie aan, inclusief groene neonveters. Hij was altijd blij dat ik was wie ik was en gewoon straight to the point was, dus ik maak ook geen poespas rond mijn kleding. Ik ben ik en dat was voor hem belangrijk.

    [ bericht aangepast op 24 sep 2010 - 21:48 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Slaat compleet helemaal nergens op. Ik ben nu toevallig helemaal in het zwart (afgezien van m'n laarzen) en ik ben echt alles, behalve depri/gothic. Ik vind het juist heel classy staan!


    It's time to be happy again.

    Ik heb echt geen probleem met zwart, ik draag het graag, maar ik ben niet gothic of emo.
    Ik vind zwart gewoon tof!


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    toen ik ik dit jaar op vakantie ging zater er bij ons in de bus 2 mensen die elke dag zwart droegen. en toen ging ik daarover denken enzo en het is toch best eng ofzo. maar gothics vind ik niet eng ofzo. en niet iedereen hoeft dan depri te zijn, maar het is eigenlijk niet eens een kleur. ik draag eigenlijk ook best veel zwart en saaie kleuren terwijl ik wil opvallen xD.


    You are the dream. I am the dreamer.

    Nightingale schreef:
    Slaat compleet helemaal nergens op. Ik ben nu toevallig helemaal in het zwart (afgezien van m'n laarzen) en ik ben echt alles, behalve depri/gothic. Ik vind het juist heel classy staan!
    Vind ik ook! Ik vind het ook chique staan.


    it's so empty living behind these castle walls

    Ik draag ook vrij veel zwart, omdat het makkelijk te combineren is. :]


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    O.o Gister vroeg iemand mij nog of ik gothic was :S

    ik heb een tweeling zus en die draagt veel zwart. ik vertelde een paar kinderen in de klas dat mijn zus veel zwart draagt. en toen vroegen ze allemaal : is ze gothic? toen zij ik: nee ze is geen gothic ze draagt gewoon veel zwart -.-


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Groen

    Happysnail schreef:
    Omdat 't dus geassocieerd wordt met gothic? Rouw? De dood? En het is gewoon 'n sombere kleur.

    Mee eens. Zwart is ook de donkerste kleur die er is.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.